Magnetmadrass ??!!
Hej, god fortsättning på er alla... de kanske redan finns en sådan här tråd, men min mamma orkar inte leta igenom alla.
Jag heter Miranda & är 9månader, ja sover jätte dåligt tycker min mamma. ja håller henne vaken hela kvällarna.
19.30 får ja flaskan i mammas & pappas säng, så gott. men när den är tom så finns de två altenativ vad som sker.
1). vänder mig om o tar nappen i munnen & sover ca. 30min - 1timme, sedan vaknar jag & då ska ja leka & busa. piggare än piggast. jag får oftast komma upp & leka en stund till.
2). jag är jätte pigg, ska resa mig upp mot sängramen, hoppar,gungar,pratar,skrattar, blir as förbannad när mamma lägger ner mig i sängen, vrålar ca. 10-60min tills mamma ger upp. då får ja oftast komma upp ett tag tills mamma har samlat nya krafter.
de 2 senaste kvällarna har ja somnat mellan 23 - 23.30 mamma vet inte vad hon ska göra med mig. därför funderar hon på att köpa en magnetmadrass till mig.
Har du provat en sådan nån gång? sov du bättre? kände du dig utvilad? märker man skildnad på direkten?
eller har du vänner/bekanta som har en?
Har du hört nå possitivt/negativt om dom? finns dom i spjällsängsstorlek eller köper man en stor & lägger den dubbel??
Någon som har en begagnad till salu??
Vad ska min mamma gör med mig? någon som har nått tips??