Inlägg från: Månskens Sonaten |Visa alla inlägg
  • Månskens Sonaten

nr 4, Faktatråden för symptomletare, testmissbrukare, skengravida

Fryser, finnar på en annars jätte fin hy! Svampinfektion! Känner av tjej magen ibland inga öma bröst, utbrott som slutar i tårar! Vad tror ni? HAde äl nån gång mellan 20dec 27 dec! När kan jag testa? Tror ni det an bli ett plus?

• Månskens Sonaten

Känner mig så jälva nere!!! HAr haft massor med syptom men så i morse va allt borta och nu har jag istället fått jJÄTTE ot i tjejmagen!!! Tänk om det är mens på g...!!!

• Månskens Sonaten

När har di BIM?

Csve skrev 2008-01-09 10:00:43 följande:
    men åå.. gjorde som sambon tyckte o gjorde ett test imorse som naturligtvis visade negativt.. arg ja bli på mig själv! tröstar mig med att de var för tidigt att testa!
  • Månskens Sonaten

Men hur går det??? Ja dör av nyfikenhet !!!

mimin skrev 2008-02-15 17:41:40 följande:
    Svar på #770Nämen, är det verkligen så att CB är känsligare än digitala?Det står ju på info att CB kan testas 3 dagar före BIM och Digitala 4 dagar före BIM.. asch, ingen betydelse egentligen, men lättare att tyda bokstäver än svaga streck i a f. =)När det blir otroligt svaga streck blir man ju alltid så skeptisk ifall det är "spökstreck"
  • Månskens Sonaten

Neeejjj vad tråkigt!!! Har du gjort grav test igen? Vad visar det när man får mf?
    Maria Seg skrev 2008-02-21 08:05:35 följande:

Fy fan för symptom och knepig kropp! Antingen hade jag sjukt liten mens denna gång eller tidigt mf men jag är inte gravid iallafall. Nu är jagtvärsur på min kropp som luras med illamående, noll aptit och ömma bröst osv!!
Svar på tråden nr 4, Faktatråden för symptomletare, testmissbrukare, skengravida