Inlägg från: Lällas |Visa alla inlägg
  • Lällas

nr 4, Faktatråden för symptomletare, testmissbrukare, skengravida

Vad är Apiforse och vad är det bra för?

• Lällas

Hej hej.. Är på dag 7 nu, vet någon när man ska/bör kolla ÄL stickor?

• Lällas

Hej hej.. Är på dag 7 nu, vet någon när man ska/bör kolla ÄL stickor?

• Lällas

Hrm.. Intressant.. ska också prova känna öppningen.. Har aldrig ens tänkt på det förr.. men jag har inte heller fått barn förr så vet liksom inte riktigt hur det ska kännas.. Återkommer senare

• Lällas

Men den ska inte vara öppen när man ÄL? Nu kanske jag har snurrat till det?

• Lällas

håller tummarna!

lollolalla skrev 2008-01-17 21:08:11 följande:
    Hade ÄL runt den 8 jan o har nu fått tillbaka min "lotion-flytningar" som jag har innan/under ÄL...kan det vara en bulle i ugnen??
  • Lällas

Tack.. då fick jag det klart för mig! Såg att det stod högst upp nu..

mexisis skrev 2008-01-17 21:13:54 följande:
    det står om tappen i ts Någon dag före & under ägglossningen är livmodertappenÖppen (finns dom som får in lillfingret)Mjuk som läpparnaHögt placerad i slidanVäldigt hal /våt pg av cervix slemCentrerad i slidanRosaröd i färgen
  • Lällas

Hej hej
    Har ÄL idagarna så nu blir det verkstad här hemma.. Sambon har varit sjuk så nu är det bäst att ta igen verkstan lite Så so long tjejer..

• Lällas

Näe, va trist..

mexisis skrev 2008-01-22 21:07:24 följande:
    fick mens idag, bim +4
  • Lällas

Hejje.. Jag har ÄL nu och det "hugger" lite i vänstra sidan.. Har inte kännt så förr men nu är jag uppmärksam.. Nåt som någon känner igen i samband med ÄL.

Tar det 7 dagar för ägget att fästa?

• Lällas

MiAmore: Tack för det.. Då är det inte nåt "fel" på mig då

När ägget har fäst, kan man då direkt se plus? Många frågor.. är inte så påläst...

• Lällas

Mimin: Tråkigt! Jag har börjat med ÄL stickor från billiga tester men nästa gång som jag ska köpa tester blir det CB tester. Dom verkar vara mest korrekta.

• Lällas

Får jag fråga en sak som har med ÄL att göra? Har man inte ÄL varje månad? Jag tycker ibland att jag kan se när jag har ÄL på flytningarna men har inte några symtom denna månad alls.. Har också kollat med ÄL tester och bara negativt Brukar ha regelbunden cykel och enligt beräkningar haft ÄL nu. Kan kroppen hoppa över en ÄL? Och har man då inga ÄL symtom? Men mensen kommer ju ändå?

På vilket sätt hjälper rosenrot till?
    På vilket sätt hjälper pergotime till?

Blir lite orolig när jag inte har ÄL och det verkar vara ganska kört för att plussa nu för att kunna få en november bebis..
    Men skam den som ger sig Det är bara att ta nya tag nästa månad..

• Lällas

Mimin: Vad tråkigt Ledsen för din skull.. Kram

• Lällas

Hejje
    Hur långt före BIM kan man känna av tecken?? Jag har 9 dagar till BIM och inbillar mig att det liksom nyper i bröstvårterna.. (utan sambons hjälps ) och har kännt det i 2 dgr nu.. Jag lovar att kroppen kan spela mig ett spratt men intressant och veta ändå.. Har också känt lite "hugg" på höger sida i tjejmagen.. Hrm..

• Lällas
    chiqita skrev 2008-03-02 00:43:30 följande:
    Hmm.. e inte helt hundra på hur långt gången jag e då.. men menar att jag känt av saker redan från några dagar efter ÄL...
    Jag har också börjat kissa oftare.. Men jag vet att det kan vara skensymtom men när man vill nånting så mycket så kanske man tolkar allt till sin fördel Skönt med experter härinne så man kan kolla. Känns fortfarande i tjejmagen och lite i brösten.. 8 dgr till BIM..

Håller tummar för alla härinne
Svar på tråden nr 4, Faktatråden för symptomletare, testmissbrukare, skengravida