nr 4, Faktatråden för symptomletare, testmissbrukare, skengravida
Vad är Apiforse och vad är det bra för?
Vad är Apiforse och vad är det bra för?
Hej hej.. Är på dag 7 nu, vet någon när man ska/bör kolla ÄL stickor?
Hej hej.. Är på dag 7 nu, vet någon när man ska/bör kolla ÄL stickor?
Hrm.. Intressant.. ska också prova känna öppningen.. Har aldrig ens tänkt på det förr.. men jag har inte heller fått barn förr så vet liksom inte riktigt hur det ska kännas.. Återkommer senare
Men den ska inte vara öppen när man ÄL? Nu kanske jag har snurrat till det?
håller tummarna!
Tack.. då fick jag det klart för mig! Såg att det stod högst upp nu.. ![]()
Hej hej
Har ÄL idagarna så nu blir det verkstad här hemma.. Sambon har varit sjuk så nu är det bäst att ta igen verkstan lite
Så so long tjejer..
Näe, va trist.. ![]()
Hejje.. Jag har ÄL nu och det "hugger" lite i vänstra sidan.. Har inte kännt så förr men nu är jag uppmärksam.. Nåt som någon känner igen i samband med ÄL.
Tar det 7 dagar för ägget att fästa?
MiAmore: Tack för det.. Då är det inte nåt "fel" på mig då
När ägget har fäst, kan man då direkt se plus? Många frågor.. är inte så påläst...
Mimin: Tråkigt! Jag har börjat med ÄL stickor från billiga tester men nästa gång som jag ska köpa tester blir det CB tester. Dom verkar vara mest korrekta.
Får jag fråga en sak som har med ÄL att göra? Har man inte ÄL varje månad? Jag tycker ibland att jag kan se när jag har ÄL på flytningarna men har inte några symtom denna månad alls.. Har också kollat med ÄL tester och bara negativt
Brukar ha regelbunden cykel och enligt beräkningar haft ÄL nu. Kan kroppen hoppa över en ÄL? Och har man då inga ÄL symtom? Men mensen kommer ju ändå?
På vilket sätt hjälper rosenrot till?
På vilket sätt hjälper pergotime till?
Blir lite orolig när jag inte har ÄL och det verkar vara ganska kört för att plussa nu för att kunna få en november bebis..
Men skam den som ger sig
Det är bara att ta nya tag nästa månad..
Mimin: Vad tråkigt
Ledsen för din skull.. Kram
Hejje
Hur långt före BIM kan man känna av tecken?? Jag har 9 dagar till BIM och inbillar mig att det liksom nyper i bröstvårterna.. (utan sambons hjälps
) och har kännt det i 2 dgr nu.. Jag lovar att kroppen kan spela mig ett spratt men intressant och veta ändå.. Har också känt lite "hugg" på höger sida i tjejmagen.. Hrm..