• tinaaaaaa

Jysk för och nackdelar?

Vi har bara jysk här i närheten, ikea tar det ca 1,5-2h att köra till.

Jag har en kompis som säger att jysk har ingen kvallite på sina möbler alls.
    Vi har nämligen inte köpt så mycket där och inga möbler precis.

Såg i bladet att de har en garderob för 750kr nu, är det något att ha?

Gärna för och nackdelar..

• Svar på tråden Jysk för och nackdelar?
  • Majsan70

Grejerna känns ofta rangliga och ser ganska billiga ut så att säga.

Deras sängar däremot tycker jag är bra.

• TezzyBump

fördelar? närmare än ikea
    nackdelar: taskig service(umeå), kass kvalitet, låånga leveranstider, sur personal.... ja listan kan göras lång :)
    inte spec. billiga grejer heller..

• Kristin24

håller med ...rangliga och oftasts fattas det skruv osv. Köpte en bokhylla där som bara ramlade ihop..livsfarligt.

Go och glad Kexchoklad
  • challe 1

jag har köpt en graderob där i från för någar år sen. tre dörrars med tre lådor med. och fronsterna på lodorna låssnar hela tiden. har gått sönder i skruvhålen och inte alls nöjd. har haft en säng där i från med. och då vek sig benen. själva resårmadrassen var det inget fel på men fästerna för benen vek sig.

• challe 1

challe 1 skrev 2007-12-27 20:05:02 följande:

jag har köpt en graderob där i från för någar år sen. tre dörrars med tre lådor med. och fronsterna på lodorna låssnar hela tiden. har gått sönder i skruvhålen och inte alls nöjd. har haft en säng där i från med. och då vek sig benen. själva resårmadrassen var det inget fel på men fästerna för benen vek sig.
    Frånterna på lådorna ska det stå.
  • Tainted

älskar jysk.. har lika långt till ikea medföerdar jysk (göteborg). köpte senast en stor TV hylla där i lönn, miami hette den nog. är hur nöjd som helst. den är inte det minsta ranglig och är skitfin. täcken o kuddar är också köpta där :) men man får ligga på och ringa om man beställt något som typ är slut på lagret för dom "glömmer" ofta bort en. men bara man hör av sig så är det inga problem. billigt också

• kvinnan

Möblerna vi köpt där är jag inte nöjd med bla en säng, en fåtölj som inte alls var billig närmare 4000kr men småsaker som kuddar,täcken och prydnader funkar bra. Ofta när vi varit på jysk och tittat på möbler så har dom varit trasiga redan i butiken.

• mammatalman

småsaker o tyg kan jag köpa på jysk men inte möbler

• Vilmas Mamma

Usch!
    Otrevlig personal, o ALDRIG har dom sina möbler hemma!!
    Har dom erbjudande på vissa saker bör dom ju ha dom hemma tycker man...
    Blää!

*~Vilma & Edvin~*
  • April Mamma

Gillar inte jysk.....det är ingen kvalite på sakerna där tyvärr....och sur o o kunnig personal...faktiskt på alla jysk jag har besökt. Måste vara en merit, va sur och få jobb hos jysk

Svar på tråden Jysk för och nackdelar?