Dubbelt handfat i badrum eller inte? Någon som har det?
Blir 1500-2000 kronor dyrare, vet inte om det är värt det men det känns ju som att det underlättar när man är 5 i familjen. Eller är det onödigt?
Blir 1500-2000 kronor dyrare, vet inte om det är värt det men det känns ju som att det underlättar när man är 5 i familjen. Eller är det onödigt?
Mina föräldrar har det i sitt badrum och det är super . Hade önskat att vi haft det så när vi ungar bodde hemma.
vi har det här hemma och jag reagerade när jag läste inlägget faktiskt.. tar ju det förgivet numera eftersom jag bott här i 19 år! det är toppen och jag skulle inte klara en dag utan det :)
Å tack, de känns det genast mer nödvändigt. Man blir lätt fartblind när man bygger hus och tar lån på några miljoner, vill ju inte slänga på både det ena och det andra...
vi har nyss byggt o valde inte 2 st. tycker det är väldigt överflödigt. vi e aldrig i badrummet samtidigt, iaf inte i handfatet samtidigt.
Vi ska till att börja med badrumsrenovering och vi kommer att ha ett handfat - av modell större och fyrkantigt. Är två vuxna o två barn - tycker inte att vi spenderar sån tid i badrummet så att det motiverar två handfat.
Ska istället ha två högskåp i badrummet - för handdukar o annat smått o gott.
Bra med synpunkter, gärna fler.
vi är oksa i byggartagen och valde efter manga om och men ett handfat.
vi har i och för sej flera badrum. Men vi kom fram till att det är sa sällan som vi faktiskt andvänder handfatet samtidigt efter som inte alla gar upp och gar och lägger sig samtidigt.
Hade det när jag växte upp...suveränt!!