Inlägg från: April Mamma |Visa alla inlägg
  • April Mamma

Problem att platt håret..hjälp tack..=)

Jag använder nån "platt-produkt" innan jag blåser det torrt, sedan plattar jag det.

Bäst produkt är den oranga tuben från Marix, (sleek look) Finns i 2 styrkor.
    Finns shampoo,balsam osc.

Jag kan verkligen rekomendera produktera, har testat massor...

• April Mamma
    whatelseisnew skrev 2007-12-28 18:28:37 följande:
    April mamma,Kul att jag kommer på dessa saker när varenda ställe är stängt utan kronhallen ha ha ha ha....Jag får nog bli krullig ikväll iaf för ute ös regnar det..stor ide att ens försöka platta ut...*s* men tack för tanken...=)
    Nej,regn är inte bra för våra frisyrer...jag hatar mina lockar/självfall....så jag har klippt mig rätt kort nu...men då blir det lite tant stuk istället

I mitt nästa liv vill jag ha ett lååångt RAKT brunt hår,tack!
  • April Mamma
    Hallonröd skrev 2007-12-28 18:39:55 följande:
    Fast jag gillar mitt självfall - ibland.... Men brukar platta till det lite...inte så där jätteplatt...måste ha lite volym ändå. Luggen är ett måste att platta ut lite för den är på utväxt "svänger sig utåt" åt sidan så det blir skitfult...Har ju kortare hår nu än på pres.bilden och då blir det lockigare. När det är längre så raknar det lite mer...
    Bra att du gillar dina lockar...jag tycker lockar är superfint på andra..men inte på mig...
  • April Mamma
    whatelseisnew skrev 2007-12-28 18:54:57 följande:
    tack alla för tips och egna erfarenheter....Nu ska jag iaf börja med att dra på mer värme..men som sagt regn kommer ju förstöra allt endå...*hm*Ha en fortsatt trevlig fredag kväll...=)
     Kör med mössa och paraply....
Svar på tråden Problem att platt håret..hjälp tack..=)