Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

jag skulle inte göra det för jag tycker att det är äckligt..
    vore ju hur bra som helst om det funkade! men även om jag hade 100% säkerhet att det skulle funka så skulle jag inte göra det..

• Fru Indosaurie
    Boothwalker skrev 2007-12-28 23:43:17 följande:
    Tycker du att det är äckligt att andra håller på med det eller för din egen skull?Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:41:12 följande:
    nää alltså andra får gärna hålla på! funkar det så är det ju bra!
    Men jag skulle inte kunna testa själv, tyvärr!
    Nu har jag inte läst hela artikeln, bara skummat. Men om det nu fanns vetenskapliga belägg för att det funkar så är jag ganska säkert på jag inte att jag skulle klara det ändå..
  • Fru Indosaurie
    Pormoicheia skrev 2007-12-28 23:50:06 följande:
    Men enligt artikeln så är redan många läkemedel gjorda av ämnen tagna ur folks urin.Undrar hur mycket "urin" man redan fått i sig...egentligen alltså...Om man ska gå efter artikeln
    ja om nån gjorde tabletter av min urin så skulle jag testa
  • Fru Indosaurie
    Boothwalker skrev 2007-12-28 23:49:10 följande:
    Ok. Själv är jag trött på läkare för inget händer och man får ingen hjälp. Dessutom är jag trött på alla begränsningar jag har på grund av mina problem... Så jo jag funderar allvarligt på att prova...Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:46:30 följande:
    ja läkare har jag heller inte mkt för och vore det så enkelt som att dricka sin egen urin så..
    men nää. att dricka det klarar jag inte! tablettform skulle jag som sagt testa
Svar på tråden Urinterapi??