Inlägg från: Boothwalker |Visa alla inlägg
  • Boothwalker

Urinterapi??

Om hon svarar ja på det så är det inte i smyg längre =)

TezzyBump skrev 2007-12-28 23:14:25 följande:
    neej..
  • Boothwalker

Funderar ärligt talat på att pröva. Försöker prova saker innan jag dissar det... Och ärligt talat finns det många saker min kropp skulle behöva bli fri från...

• Boothwalker

jepp =)

Själv då? Ska du pröva?

Pormoicheia skrev 2007-12-28 23:32:32 följande:
    Fast det är ju bara i smyg om hon verkligen gör det....damnit...vilken kuggis
  • Boothwalker

Tror du dewt funkar att smörja in en ond fot med urin? Har ont i den och man kan ju mjukstarta på ett ställe där det inte känns så konkret...

Pormoicheia skrev 2007-12-28 23:34:26 följande:
    Ohhhh....har blivit näst intill fanatiskt intresserad av fenomenet...så du får rapportera om du testar!!!Är lite likadan. Man ska prova innan man säger bu eller bä.Har dock själv inga åkommor som kräver några direkta åtgärder...inte för tillfället iaf.
  • Boothwalker

Pröva det i en av dina hårkurer...
    Borde ju inte skada i alla fall...

Pormoicheia skrev 2007-12-28 23:35:37 följande:
    Är lite nyfiken dock....*faktiskt*
  • Boothwalker

Varför skulle ni inte göra det? För att ni tycker det är äckligt eller för att ni inte tror det funkar?

• Boothwalker

Men om ni hade ett problem som ni försökt med allt ni kunde komma på för att lösa och det är nåt som påstås kunna lösas med urinterapi. Skulle ni ändå vägra?

• Boothwalker

Kanske om man prövat ett tag och verkligen fått resultat... Om nån frågade... Men man får ju redan konstiga blickar fast man bara slutat med schampoo och tvättmedel och sånt...

Pormoicheia skrev 2007-12-28 23:39:51 följande:
    hehehe....nä det skulle nog inte jag heller göra sådär helt utan vidare faktiskt
  • Boothwalker

Tycker du att det är äckligt att andra håller på med det eller för din egen skull?
    Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:41:12 följande:

jag skulle inte göra det för jag tycker att det är äckligt..vore ju hur bra som helst om det funkade! men även om jag hade 100% säkerhet att det skulle funka så skulle jag inte göra det..
  • Boothwalker

Ok.

Själv är jag trött på läkare för inget händer och man får ingen hjälp. Dessutom är jag trött på alla begränsningar jag har på grund av mina problem... Så jo jag funderar allvarligt på att prova...
    Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:46:30 följande:

nää alltså andra får gärna hålla på! funkar det så är det ju bra!Men jag skulle inte kunna testa själv, tyvärr!Nu har jag inte läst hela artikeln, bara skummat. Men om det nu fanns vetenskapliga belägg för att det funkar så är jag ganska säkert på jag inte att jag skulle klara det ändå..
  • Boothwalker

Ja smaken är jag inte så sugen på. Undrar om man kan blanda det med juice...
    Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:52:39 följande:

ja läkare har jag heller inte mkt för och vore det så enkelt som att dricka sin egen urin så.. men nää. att dricka det klarar jag inte! tablettform skulle jag som sagt testa
  • Boothwalker

Dricker faktiskt hellre urin än har socker och mjölk i mitt te... Dricker teet svart =)

Pormoicheia skrev 2007-12-29 00:04:42 följande:
    hehehe....Man kan ju blanda i lite socker och mjölk och låtsas att det är thé
  • Boothwalker

=)

Pormoicheia skrev 2007-12-29 00:05:33 följande:
    Skönt att se att det inte bara är jag som finner urinterapi intressant (iallafall litegranna)
  • Boothwalker

Håller på att förbereda mig mentalt för nån sorts urinterapi... Antingen utvärtes eller invärtes. Eller båda.
    Börjar nog utvärtes...

• Boothwalker

Smörjde nyss in mina armar i urin. Ett par minuter. Sen tvättade jag bort det med kallt vatten... (Har eksem på dem) Får se om det blir bättre...

• Boothwalker

har börjat utvärtes och kommer kanske pröva dricka det... Om ett tag. måste vänja mig lite till först. Eller jag skulle kunna pröva det nu med men... Ja... Tänkte vänja mig mer vid tanken först för säkerhets skull =)
    God cares skrev 2007-12-30 00:38:10 följande:

Fick just höra av min syster att hennes mexikanska make var bebis, använde hans faster hans urin i hans ansikte för att få bra hud Användningen utvärtes verkar ha funnits ett tag, men steget därifrån till att dricka urinet är nog ganska stort. Intressant är det i alla fall!
  • Boothwalker

Jodå. bara börjar litet för att inte fega ur. Och vänja mig mer vid tanken. Har dessutom inte lust att pilla på nåt när man är helt kissig och man blir så uttråkad... Har tänkt göra det rätt ofta när jag går på toa. Och jag går på toa ganska många gånger varje dag...
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:44:00 följande:

Kanske lite längre än bara några minuter om det inte fungerar.
  • Boothwalker

Ja än har jag inte vant mig så det känns fräscht. Och om det har gått in i huden gör det kanske inte så mycket om man tvättar... Kanske kan sluta tvätta efter sen nån gång =)

Magrat skrev 2008-01-07 15:17:05 följande:
    Jag skulle inte ha problem med att smörja mig med urin om jag hade specifika problem. Jag skulle däremot INTE berätta det IRL. Jag tycker det är intressant, men skulle nog ha lite problem att dricka urin - i alla fall så länge jag inte har någon sjukdom som skulle befrämjas av det. Vet inte riktigt faktiskt. Har nämnt urinterapi för sambon som har eksem. Han kände till det och tycker inte heller det är så väldigt konstigt, men han vill däremot inte göra det själv. Märklig människa... Bootwalker, om du låter det sitta ett tag, är det nödvändigt skölja av det sen? Är det inte som andra hudprodukter, att det går in i huden? Fast det känns kanske fräschare, i alla fall när man börjar att testa...
Svar på tråden Urinterapi??