Urinterapi??
Om hon svarar ja på det så är det inte i smyg längre =)
Om hon svarar ja på det så är det inte i smyg längre =)
Funderar ärligt talat på att pröva. Försöker prova saker innan jag dissar det... Och ärligt talat finns det många saker min kropp skulle behöva bli fri från...
jepp =)
Själv då? Ska du pröva?
Tror du dewt funkar att smörja in en ond fot med urin? Har ont i den och man kan ju mjukstarta på ett ställe där det inte känns så konkret...
Pröva det i en av dina hårkurer...
Borde ju inte skada i alla fall...
Btw Skulle nog inte berätta det för folk irl...
Varför skulle ni inte göra det? För att ni tycker det är äckligt eller för att ni inte tror det funkar?
Men om ni hade ett problem som ni försökt med allt ni kunde komma på för att lösa och det är nåt som påstås kunna lösas med urinterapi. Skulle ni ändå vägra?
Kanske om man prövat ett tag och verkligen fått resultat... Om nån frågade... Men man får ju redan konstiga blickar fast man bara slutat med schampoo och tvättmedel och sånt...
Tycker du att det är äckligt att andra håller på med det eller för din egen skull?
Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:41:12 följande:
Ok.
Själv är jag trött på läkare för inget händer och man får ingen hjälp. Dessutom är jag trött på alla begränsningar jag har på grund av mina problem... Så jo jag funderar allvarligt på att prova...
Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:46:30 följande:
Ja smaken är jag inte så sugen på. Undrar om man kan blanda det med juice...
Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:52:39 följande:
Dricker faktiskt hellre urin än har socker och mjölk i mitt te... Dricker teet svart =)
=)
Håller på att förbereda mig mentalt för nån sorts urinterapi... Antingen utvärtes eller invärtes. Eller båda.
Börjar nog utvärtes...
Smörjde nyss in mina armar i urin. Ett par minuter. Sen tvättade jag bort det med kallt vatten... (Har eksem på dem) Får se om det blir bättre...
har börjat utvärtes och kommer kanske pröva dricka det... Om ett tag. måste vänja mig lite till först. Eller jag skulle kunna pröva det nu med men... Ja... Tänkte vänja mig mer vid tanken först för säkerhets skull =)
God cares skrev 2007-12-30 00:38:10 följande:
Jodå. bara börjar litet för att inte fega ur. Och vänja mig mer vid tanken. Har dessutom inte lust att pilla på nåt när man är helt kissig och man blir så uttråkad... Har tänkt göra det rätt ofta när jag går på toa. Och jag går på toa ganska många gånger varje dag...
DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:44:00 följande:
Ja än har jag inte vant mig så det känns fräscht. Och om det har gått in i huden gör det kanske inte så mycket om man tvättar... Kanske kan sluta tvätta efter sen nån gång =)