Inlägg från: Lolilla |Visa alla inlägg
  • Lolilla

Urinterapi??

Intressant som sjutton det där. Har läst hela första länken. Har inte hunnit med de andra än. Det enda jag har hört förr om urin är att det hjälper mot eksem, som tidigare nämnts i tråden och mot brännskador av typ nässlor/maneter. Jag skulle definitivt dricka mitt eget piss om det hjälpte mig att bli frisk från min sjukdom. Gladeligen.

• Lolilla

DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:01:54 följande:

Säker? Tänk om det vore en dödlig sjukdom och piss var det enda botemedlet!
    Vadå säker?
    Jag skriver ju att jag SKULLE dricka det. Gladeligen. Litersvis.
  • Lolilla

DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:28:07 följande:

Du får ursäkta mig, jag ser ord som inte existerar egentligen så här dags. :-. Såg ett spök "inte" där emellan.
    Antagligen för att du var så inställd på det
    De flesta verkar ju tycka det är "jätteäckligt"
  • Lolilla

DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:36:03 följande:

Ja det kan nog vara så Dr Phil
  • Lolilla

DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:43:17 följande:

Nä nu blev det fel, hoppas du inte tog åt dig försökte vara rolig.
    Försökte jag med. Tar aldrig åt mig
  • Lolilla
    Magrat skrev 2008-01-07 15:17:05 följande:
    Jag skulle inte ha problem med att smörja mig med urin om jag hade specifika problem. Jag skulle däremot INTE berätta det IRL. Jag tycker det är intressant, men skulle nog ha lite problem att dricka urin - i alla fall så länge jag inte har någon sjukdom som skulle befrämjas av det. Vet inte riktigt faktiskt. Har nämnt urinterapi för sambon som har eksem. Han kände till det och tycker inte heller det är så väldigt konstigt, men han vill däremot inte göra det själv. Märklig människa... Bootwalker, om du låter det sitta ett tag, är det nödvändigt skölja av det sen? Är det inte som andra hudprodukter, att det går in i huden? Fast det känns kanske fräschare, i alla fall när man börjar att testa...
    Försök övertala honom att prova, så kan du ju komma tillbaka och rapportera resultatet i tråden sen.
Svar på tråden Urinterapi??