Inlägg från: DOLCE FAR NIENTE |Visa alla inlägg
  • DOLCE FAR NIENTE

Urinterapi??

Jag har en kompis som kissade på sina händer och tog på sig handskar (tror det var plast) då hon försökt med mkt för att bli av med sin eksem. Jag tror den försvann helt sedan. Hon tvätta givetvis bort det efter ngåra timmar, inte så att hon gick omkring med det på händerna!

• DOLCE FAR NIENTE
    Pormoicheia skrev 2007-12-29 23:50:12 följande:
    Ja nog tror jag att det funkar, men det känns ju lite som sista utvägen liksom.Fast om det nu funkar så bra så borde det ju vara det första man provar...egentligen.
    Ja hon va ju väldigt skeptiskt till det, men när hon haft problem med det så länge och inga salvor fungerade så testa hon. Jag är inte helt säker på at hon inte fick det tillbaka men det va bra bättre resultat än efter andra läkemdel.
  • DOLCE FAR NIENTE
    Lolilla skrev 2007-12-29 23:59:48 följande:
    Intressant som sjutton det där. Har läst hela första länken. Har inte hunnit med de andra än. Det enda jag har hört förr om urin är att det hjälper mot eksem, som tidigare nämnts i tråden och mot brännskador av typ nässlor/maneter. Jag skulle definitivt dricka mitt eget piss om det hjälpte mig att bli frisk från min sjukdom. Gladeligen.
    Säker? Tänk om det vore en dödlig sjukdom och piss var det enda botemedlet!
  • DOLCE FAR NIENTE
    Lolilla skrev 2007-12-30 00:16:51 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:01:54 följande:
    Vadå säker?Jag skriver ju att jag SKULLE dricka det. Gladeligen. Litersvis.
    Du får ursäkta mig, jag ser ord som inte existerar egentligen så här dags. :-. Såg ett spök "inte" där emellan.
  • DOLCE FAR NIENTE
    Lolilla skrev 2007-12-30 00:29:49 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:28:07 följande:
    Antagligen för att du var så inställd på det De flesta verkar ju tycka det är "jätteäckligt"
    Ja det kan nog vara så Dr Phil
  • DOLCE FAR NIENTE
    Lolilla skrev 2007-12-30 00:40:48 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:36:03 följande:
    Nä nu blev det fel, hoppas du inte tog åt dig försökte vara rolig.
  • DOLCE FAR NIENTE
    Boothwalker skrev 2007-12-30 00:39:48 följande:
    Smörjde nyss in mina armar i urin. Ett par minuter. Sen tvättade jag bort det med kallt vatten... (Har eksem på dem) Får se om det blir bättre...
    Kanske lite längre än bara några minuter om det inte fungerar.
  • DOLCE FAR NIENTE
    Lolilla skrev 2007-12-30 00:54:43 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2007-12-30 00:43:17 följande:
    Försökte jag med. Tar aldrig åt mig
Svar på tråden Urinterapi??