Jo, här finns ju en betydligt större referensgrupp här än i ens umgängeskrets liksom... Och, som sagt, det var mest den personliga upplevelsen som jag var ute efter..
Angående FK så anser de oftast att jag inte har något jobb.. eftersom jag, som sagt, inte har någon anställning.. Men det här är ju det jobb jag HAR liksom. Och jag jobbar ju i allmänhet någon gång i veckan. Så man kommer ju i nån sån där väldigt knepig situation där A-kassan anser att man INTE kan ta jobb (=ingen ersättning) men FK anser att det inte förligger något hinder för att arbeta.. Jaja, lite utanför ämnet, men..
Jag har förresten gjort neurografi, 2 ggr, innan, men fått lite "skumma" resultat av den. De överensstämmer inte med de symtom jag har och det läkaren bedömde efter det att han undersökte min hand (styrka, rörlighet et.c) Han sa då att neurografin inte alltid är tillförlitlig till hundra, utan att patientens upplevda symtom och det han observerar då han undersöker är det viktiga. Är det någon mer som fått "konstigt" resultat av neurografin?