• Tezz72

elaka styvmodern????

Har du och pappan gemensam ekonomi? Har ni gemensamma barn?

• Tezz72

Tur att jag inte har det problemet här hemma. Men det är kanske för att min sambo inte vågar säga emot mig.

• Tezz72

Vi har gemensam ekonomi här också! Men jag har sagt att barnen får inget extra, om dom inte gör något för oss här hemma. Min dotter brukar passa sin lillebror, möta honom från taxin och så!

• Tezz72

Får barnen studiebidraget, då ska dom ju stå för vissa saker själva, som mobilräkninge,kläder till viss del och till nöjen.

Nä din sambo skulle inte tjäna på att betala underhåll tyvärr.

Har ni barnen vv eller?

• Tezz72

1273 kr är det

pony skrev 2008-01-07 15:12:26 följande:
    Hans barn kommer och går som de vill, med andra ord hans son på 14 kommer till oss när pappan e hemma,tisdag kväll-onsdag morgon-torsdag kväll-hela helgen-måndag morgon. Mina barn hos sin pappa vv helg. Hans son har inte ännu studiebidraget, det har mamman fast hon sparar 200:-mån+avg till försäkring men resten vet jag inte vad hongör med för hon köper inga kläder till honom.Men är det inte 1173:- i underhåll per barn fast båda tjänar bra?!Ja jag tycker med att de kan få stå för kläder, mobilräkningen osv, de har fast abbonomang på mobilen men har föreslagit att när de går ut kan de betala själva.
Svar på tråden elaka styvmodern????