• Tezz72

"styvbarn" Bonusbarn!

Det gör jag, men ibland så ger man allt, men får bara skit tillbaka.

SmurfGirl72 skrev 2008-01-01 12:34:12 följande:
    Det verkar inte finnas så många som verkligen bryr sig om sina bonusar!
  • Tezz72

Jag vet att inte mina barn är några änglar, men jag har lättare att säga till mina barn på skarpen. Med bonusbarnen är det svårare. Om du läser min blogg, så förstår du vad jag går igenom just nu!

SmurfGirl72 skrev 2008-01-01 12:54:57 följande:
    Jo så kan det ju vara...även här...men det kan jag få av mina egna barn oxå. Bara det att alla inte ser det så utan de märker bara av bonusarnas sätt men inte sina egna barns sätt.
  • Tezz72

Har svarat dig där! Återkommer senare, ska umgås lite me lillkillen och se om han vill vila lite.

SmurfGirl72 skrev 2008-01-01 13:10:49 följande:
    Läste o lämnade en kommentar!
  • Tezz72

Vilka säger att dom är perfekta? Vad jag vet så finns det inga perfekta människor!
    Anonym (precis) skrev 2008-01-01 13:47:35 följande:

Håller helt med! Så fantastiskt att det finns "perfekta bonusmammor" där ute (fast personligen tror jag det inte är äkta och att det måste vara skitjobbigt att upprätthålla den här bilden av att man är en "perfekt bonusmamma" för sig själv).
  • Tezz72

Kan inget annat än att hålla med dig.

SmurfGirl72 skrev 2008-01-02 23:56:33 följande:
    En vuxen människa kräver att ett barn ska respektera dom...men de tänker inte på att de själva måste respektera barnet.Som man bemöter blir man oftast bemött!Som jag sen har poängterat innan så vet jag att det finns bonusbarn som kan vara lite av den västa sorten...MEN...det kan även vara den biologiska som kan vara det!
Svar på tråden "styvbarn" Bonusbarn!