• skåne tjej

äntligen har jag hittat den...Lexington

Jag har länge varit på jakt efter en ny morgonrock från Lexington, gärna deras Newport kollektion.
    Och idag äntligen så hittade jag den!! Till 20% rabatt dessutom. Fanns en morgonrock kvar och i min storlek.
    Passade även på att handla badsalt och badgelé i samma serie.
    Tänk att man kan vara så överlycklig över ngt så simpelt som en morgonrock!! haha.
    Någon mer här som gillar Lexington? Vet ni om de även säljer tavlor?

• Svar på tråden äntligen har jag hittat den...Lexington
  • ODS

vi älskar Lexingtons sängkläder! Dock är de ju väldans dyra så man kan ju inte köpa dom för ofta direkt. har ingen aning om de säljer tavlor el ej.

• Petit Coeur

Älskar deras handdukar och vill ha nya härliga badlakan nu när vi gör om i badrummet. Mannen har byggt en supersnygg bänk i vitt och ek i badrummet och högen med vita Lexingtonhanddukar som ligger därpå blir liksom pricken över i:et!

• avregistrerad

Hur mycket kostar Lexington badrockar? Eller det kanske diffar lite, men hur mycket kostar den billigaste respektive den dyraste? Ar det ett lyxigare marke i Sverige eller hur ligger det till?

• skåne tjej

Jag tror de kostar från 1000 kr och uppåt. Min kostade 1400 kr.
    Lyxigaste märke, det vet jag inte riktigt. Beror väl på vad man jämför med. Lexington är ju för mig inte bara ett märke utan snarare en "livsstil" . Om ni förstår hur jag menar?

avregistrerad skrev 2008-01-04 23:09:27 följande:
    Hur mycket kostar Lexington badrockar? Eller det kanske diffar lite, men hur mycket kostar den billigaste respektive den dyraste? Ar det ett lyxigare marke i Sverige eller hur ligger det till?
  • avregistrerad

Nej, det forstar jag inte. Livsstil hurda? Jag vet inget om just det market forutom att jag fick en badrock i julklapp. Den var jattefin.

• Yummie

Ääääälskar Lexington o har flera saker därifrån. Bland annat kuddar, påslakan, örngott och kökshanddukar. Vet faktiskt inte om det säljer tavlor, men tror inte det.

• Yummie

O självklart handdukar. :D 3 set.

• skåne tjej

Jag såg i deras butik att de åtminstone säljer sänggavlar och nattduksbord, som var riktigt fint! de har ju snygga tavlor med härliga miljöbilder där det står Lexington på. Men jag vet inte om de säljer dem. Kanske ska slänga iväg ett mail och fråga.

Yummie skrev 2008-01-06 02:06:21 följande:
    Ääääälskar Lexington o har flera saker därifrån. Bland annat kuddar, påslakan, örngott och kökshanddukar. Vet faktiskt inte om det säljer tavlor, men tror inte det.
Svar på tråden äntligen har jag hittat den...Lexington