• Noctis

alien i magen...

Ibland känns det banne mig som om man har en liten alien i magen.. Den sparkar inte utan vänder sig bara och då känns det över hela magen.. Känns jätte läbbigt och ibland även obehagligt.. Men jag kan ändå inte komma ifrån att det är sååå häftigt
    Sen finns det gånger man undrar vad sjutton den pysslar med.. Känns som världens krig i magen och då börjar man nästan fundera på vem den krigar med

Fler som känner av detsamma??
    Är i vecka 27.

• Svar på tråden alien i magen...
  • burnisen

Kommer ihåg de där, jag fick nästan aldrig några sparkar utan bara en massa rummel innanför, drömde tillåme att de kom ut en alien haha

.?:*¨¨*:?.Alvin ska bli Storebror i Juni BF 2/6 .?:*¨¨*:?.
  • Noctis

Hehe.. Det har jag inte gjort än så länge.. Men en massa andra skumma drömmar drömmer man allt...

• Safa

Ja... det är slut på dom där små söta sparkarna man fick i början ;) Nu rör den om i hela magen, har en öm punkt precis under högra revbenet och då håller jag andan, aj tusan vad ont det gör... Men det är skönt att det rör på sig :) Känns som hon passar på dirket man sitter eller ligger still.. Är i v 31 så det är ju tid kvar, men lite trångt känns det som hon tycker det är.

Gott Nytt År!

• Noctis

deffinitivt.. även om man får dom ibland så är det mest bökande..
    Min håller sig mest nere vid bäckenet med fötterna så jag har klarat mig från sparkar uppe vid revbenen o så.. Tidigare så var det mycket sparkar runt naveln men det har lugnat ner sig..

• Bobbenn

Precis så känns det Fast min sparkar mkt också. Den ligger nog på tvären för det knuffar nere i vänster ljumske samtidigt som uppe vid höger revben

Gravid v 28
  • Nienna

Jag har definitivt en alien i magen!
    Är i v 37 och den har fixerat sig med huvudet nedåt, så det krafsar som attan neråt ljumskarna och sparkar på revbenen...och ibland går hela magen i vågor

• Losse333

Hej,
    Samma här, Det känns ännu jobbigare i hela kroppen, under rumpan och i hela ryggen. Det känns som en luddig vätska rör på sig helt plötsligt. Den är tung, magen växer upp och brösten växer upp och det som är ännu roligare är att det känns som något väcker mig mitt på natten, skannar hela kroppen från tona och upp till huvudet. Vid hälsan känns det en vätska och sen fortsätter skanningen upp till huvudet. Vet inte om jag gråter eller skrattar. Jag gjorde massa hälsoundersökningen och alla är som det ska, inget konstigt, ingen graviditet heller....

Svar på tråden alien i magen...