Jävla grannar som lever om mitt i natten!
ÅHHHH! Blir så förbannad. Först har man stått ut med att grannar smällt smällare (förbjudna) och raketer på marken och siktat mot balkonger flera dagar för nyår så att mitt barn är skrämt.
Nu har de jävla idioterna festat hela natten med basen på max och skrikit och supit på balkongen. Visst, det är nyår men va fan, de ska väl inte leva om så jävla mycket att mitt barn blir så rädd att hon inte kan sova utan bara gråter?
Jag har ringt på tre gånger idag och bett dem dämpa sig, men det räcker bara en liten stund. Varje gång svarar den ena tjejen som bor där smörigt att hon förstår mig och ska tänka på att sänka volymen men att hon inte kan ta nåt ansvar för gästerna. Men ljudet sänks ju bara i nån minut innan helvetet börjar om igen.
Jag skiter i om det är nyår, man behöver väl inte festa så att grannarna får tinnitus? Och varje jävla vardag spelar de med basen på max och sjunger falskt. Träffade en annan granne idag som inte heller stod ut. De hade en egen fest men gäster från idioternas fest hade varit inne på deras fest och jävlats.
Hur mycket spring i trappuppgången ska man tåla? Hur mycket skrik och supande på balkongen ovanför så att det hörs in i ens eget hem ska man tåla? Ska man tåla att de har på så hög musik att man knappt kan höra sina egna tankar och att barnet är för rädd för att sova?
Fan, ta alla oansvariga grannar som bara tänker på sig själva. Visst,jag gillar också fester. Men man behöver väl inte leva om hur mycket som helst och hela natten?