• 8Viola2

2008

Nork skrev 2008-02-26 19:33:06 följande:
    Mhmmmm då är det bara å tuta å köra
    Eller jag tror ägget släppt under natten tills idag.
    Men räknar idag som ÄL-dag.
    Får se om det blir något mys eftersom killen inte är hemma förrän sent och ska jobba imorgon.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-26 19:54:47 följande:
    Du får väl offra lite.. hihi skojar bara. Killen det låter som du har en son. Blir så full i skratt.. Men man sa ju min kille, när man inte var gift, du då e du gift, sambo, fästmö? Nu myser vi för skojs skull. Ska ut i blåsten i morgon. Till af... Fast det är väl inget nytt inom jobb tyvärr. suck går så långsamt ibland. kram!
    Jag offrar gärna men frågan är om han orkar
    Det är lite roligt just det vad man ska kalla sin partner.
    Han heter både gubben, sambon och älsklingen. Denna gången killen men vi är sambo och fästmö o fästman.
    Kallade min sambo för karl på ett jobb jag hade förut och då fick jag höra att det kunde man absolut inte kalla honom, jag var ju inte så gammal. Nehe så nu är det oftast sambo!
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-02-27 19:51:42 följande:
    vill att tiden ska gå fortare,vill att det ska vara den 4 idag men jag tänker tjuvtesta på söndag.. har laddat upp med 2 test 82Viola: hur gick det? orkade gubben när han kom hem
    Nej han orkade inget
    Får förlita mig på att det som blev dagen innan ÄL räcker.
    Men jag väntar inte på ngt annat än mens om ca 2veckor.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-27 23:11:14 följande:
    viola ni får ha lite efter istället oxå.. det höjer mysfaktorn ändå tycker jag. håller tumamrna.. idag har jag varit tröttare än tröttast.. men det är väl inget. sen har jag en finne vid vårtgården dumt. Den har varit där ett tag.. huvudvärk. vaknat tidigt och inte kunnat somna om för maken snarkar.. blä. i morogn har jag iaf sovmorgon.. hoppas jag. När börjar du jobba viola?Vad har ni andra för jobb? Fick inte reda på så mycket idag men jag är med på samhalls lista iaf. har lite förtur eftersom jag är i jobb garantin.. bra det. sen får vi hoppas att jag gör bra nytta där oxå. kram tjejer.
    Ja kanske ska ta en sväng i sänghalmen lite sådär i efterhand

Jag börjar den 11:e mars så det är 12dagar kvar nu
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-28 13:52:14 följande:
    beklagar mig lite bara.. är säkert inget nu heller.. Men solen skiner iaf. Vad gör jag om jag blir ensam kvar i denna tråden och ni andra blir gravida? kram tjejer.
    men bara för att jag tex blir gravid så lämnar jag inte tråden...vill ju vara med och peppa alla andra.
    Fast jag tror mer på att jag är den som är sist kvar.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-28 14:48:15 följande:
    snart får vi byta namn då... tillverkad 2008 eller nått, då näst sista månaden är mars, på å försöka. om vi inte vill hoppa över så vi inte får decemberbarn. Vi planerar men vi försöker varje månad iaf..
    Nja tråden heter ju kort o gott 2008 så om man hinner få barn i dec eller plussar 2008 spelar mindre roll
    Kan tänka mig att det kanske inte är så kul att fylla år i dec men jag och sambon tänker inte sluta försöka pga det iaf.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-28 14:59:37 följande:
    jag tycker om att fylla i december... värre i januari ju då man inte har några pengar för man fick lönen för tidigt i december. nä sist vill jag hellre va än först. Månaden kvittar faktiskt. Blir bara så trött på att decemberbarn skulle va sämst utvecklade som vissa påstår.. blä. Det har ju inte med vilken månad man är född i!! Suckar på okunskapen. Sen finns det ju midsommar, kan inte va så skoj det heller.. eller semestermånaderna då alla e borta.. Eller 29 februari.. 14 februari... 1 april kan deffintivt inte va nnå höjdare.. Är du aprilskämt eller typ .... hihi.
    Ja det finns nog dagar man kanske inte vill fylla år på.
    Min sambo fyller nämligen på internationella kvinnodagen och det brukar jag skoja lite om
    Har aldrig hört att dec-barn skulle va sämst utvecklade men borde det inte vara tvärt om då? De ska klara av kylan osv
    Januaribarn...ja men man kan ju handla födelesdagspresenter på mellandagsrean
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-28 15:10:54 följande:
    har bara läst dumma trådar här på fl att man hoppar över mars bara för decemberbarn. usch hatar.. Ska inte läsa mera i sånna dumma trådar... *S* så seg idag.. fattar inte, jo jag tog en propavan... men kunde ändå inte sova ordentligt. maken rapar ibland. urk.. hopplöst att koppla av då ju.. han ska hämta bilen idag åker halv fem.. ska väl duscha jag kanske.dumma finne som sitter vid vårtgården. aj... pappa är född i jungfruns tecken. så jag brukar skoja lite med honom. kram.
    Haha...en jungfru där ser man

Finnar på brösten brukar bero på hormoner!
    Har själv fått som små kvisslor på dem men inte riktiga finnar.

Rapar sambon i sömnen menar du??

Man ska inte läsa alla dumma trådar på fl.
    Men här måste du stanna

KRAM på dig vännen
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-28 18:31:39 följande:
    vi ska ju plussa år 2008. viola han rapar inte i sömnen. å så rycker han till å börjar rapa. blääääää. Lite äckligt och höra på när han rapar.. gahh... DÅ kan man inte koppla av.. det finns många dagar på året i sånna fall som man ska undvika.. Då blir det inte lätt å planera.. En bra tråd är detta tycker jag.
    Ja jag hoppas också att vi alla får uppleva ett plus på stickan detta året

Oj oj,,, verkligen inte lätt att planera när det finns så många dagar man ska undvika.
    Kompisens yngste är född på kanelbullens dag och jag anser det lite gulligt. Han är ju söt som en bulle
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-28 18:38:30 följande:
    min brorsa är född på våffeldagen.. var så avis på honom för han fick våfflor på sin födelsedag. och kanelbullens dag är oxå en bra dag.. vi får träffa dom dagarna. hihi....
    Fettisdagen kanske man dock kan bli retad för.
    Våffeldagen är helt ok!

Att pricka in kanelbullens dag är lite för sent nu...tror inte det finns så många roliga dagar i nov eller??
Svar på tråden 2008