• 8Viola2

2008

Nork skrev 2008-01-17 20:22:28 följande:
    Hur gick det idag? Var det jobbigt?Idag beslutade jag för att stanna på mitt gamla jobb. vi hade ett jättebra samtal och jag fick fram allt jag ville till honom hur jag ska må bättre och hur gruppen ska funka. så jag har nog förhandlat för alla idag Och det känns bra!Det känns som att det kommer bli bra. Så nu kan jag bara sikta framåt och försöka bli positiv på jobbet igen. jag fick en höjning i lönen, nu är inte lönen allt utan huvudsaken är ju att man mår bra. jag kommer få börja gå hos en hälsocoatch och hela gruppen ska få stöd. Men vad jobbigt det är när man håller på att velar!! Men nu ger jag företaget en chans till. Fixar dom inte allt strul under den tiden så drar jag snabbare än tåget!Kramoxle bo skrev 2008-01-17 12:39:11 följande:
    Så skönt att du fick ut ngt av ditt samtal med chefen idag.
    Nu får du hoppas på en förändring och att du med tiden kommer trivas bättre på jobbet.
    Vilket jag tror
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-20 11:58:37 följande:
    vaknade nu. Sent inatt igen.. sexade lite. hehe... Fast jag har ju kankse ingen äl.. MEn bra för psyket iaf. Nu får man väl vänta väldans länge.. kramar.oxle bo skrev 2008-01-20 11:42:56 följande:
    Låter som en mysig helg för din del gumman
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-20 16:48:54 följande:
    japps en helt okej helg. Man piggar upp psyket lite iaf med sex. söndagar är bra trista även om man är kristen. Går ju inte i kyrkan heller.. men kvällen är så kort. kram
    Ja söndagar brukar vara trista!
    Har passat på att städa lite eftersom jag inte kan roa mig på samma sätt som du
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-21 15:25:04 följande:
    aj aj aj.. uvi... tack för sexet tror jag. Började iaf idag. suck.. kissenödig jämt, kommer nån droppe när jag kissar, sen lika kissenödig, gör lite ont när jag kissar.. Var tre år sen sist jag hade... Efter Robin, så jag brukar inte få det typ. Var på vc och hon sa att jag skulle dricka massa och sen ringa vid åtta i morgon... snyft.. Får väl bo på toan nu. Var i stan och det var outhärdigt att åka hem med bussen... isch. Panik liksom. Köpte svartvinbärssaft Festis. Vill ha medicin nuuuuuuu. får nog i morgon. Förra gången då sved det inte när jag kissade utan gjrode ont i njurarna istället. Har iof haft sex i helgen men jag brukar ju inte få uvi så lätt... bläääääää kram tjejer.
    Hade för första ggn UVI förra sommaren på midsommarafton och tyckte det var hemskt.
    Tranbärsjuice och citroner samt en massa vätska skulle tydligen hjälpa och för mig gjorde de det av sig självt.
    Sved inte då men fy för att vara konstant kissnödig alltså.
    Lider med dig gumman!!
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-23 11:58:45 följande:
    uvi som gravidsymtom fast sån tur har jag väl inte heller med konstiga symtom.. önskar jag hade det.. flera som sagt det nu.. usch... Tänk om jag kunde ha turen å få nått konstigt gravidsymtom... 1 på miljonen kanske. kram tjejer från en trött en.
    Ja att UVI skulle vara en gravsymtom har man fått höra och jag hoppas att det är så för din del.
    Här har du en till trötter idag För lite sömn så man vet ju varför.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-23 14:06:22 följande:
    Har man!!?? Det har jag inte märkt nått av..bara svamp... Men usch nu börjar man ju hoppas lite i onödan. Jag har sovit för mycket men jag är ju sjuk. Å då får man sova. Var är du i din cykel? bim först i början av andra veckan i feb. suck. långt kvar. kram.
    Jag är på dag 8 idag och har bim tidigast den 9feb

Tror visserligen inte så mkt på att UVI är en gravsymtom men jag fick höra det förra midsommar då jag hade UVI. Jag var ju inte gravid så ta inte det som ett tecken.
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-23 14:10:59 följande:
    hej i morse tog jag mitt första piller känns så skönt o vara igång..fick veta igår att jag har PCO(något jag har misstänkt)Pyro pyret: ring!! jag skulle ha ringt varje dag om jag var du..vill man komma någonstans så måste man ligga i Mrs you: hmm jag borde kanske också äta något,vet bara inte vad.det är ju en djungel där ute kram
    Inte kul alls att du hade PCO men det verkar vara en vanlig orsak.
    Har du fått pergo för det?
    Hoppas att det ska hjälpa dig nu och att det snart blir ett plus.
    Styrkekramar!!
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-23 15:16:36 följande:
    tack..nu äter jag gestapuran,ska göra det i 10 dagar.sen får jag mens då ska jag börja med pergo.
    Ok! Så skönt att du är på nästa steg iaf.
    Av en liten nyfikenhet, vad kostar dessa tabletter?
    Kan ju vara bra att få lite koll innan man sätter igång sin egna utredning.
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-23 15:50:46 följande:
    gestapuran: 51:50pergotim: 81så nästan gratis
    Tack!
    Det var inga hudlösa priser Överraskat glad!!
    Då kan man kanske ha råd med det trots att man är arbetslös
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-01-27 21:16:43 följande:
    Halli hallåvad har ni hittat på en dag som denna. själv har man varit parkerad i soffan nästan hela dagen, var dock och körde ett pass på gymmmet, så det är jag stolt över. hade kompisar på mat här i går och det blev GANSKA mycket vin som slank ner. så jag trodde att jag inte skulle komma iväg på träningen, men det var helt ok.nu blir det snart sängen. flyttar från ett ligg läge till ett annat. Härliga söndag!!!
    [/citat]ledig idag jippi.sen blir det jobba hela vecka..nu har jag en köttgryta på spisen,,mmmm ska få puttra några timmar. den kommer nog vara riktigt god när gubben kommer hem :)sen ska vi åka o storhandla,börjar bli lite tomt.jag kan inte ha toma skåp,dom ska vara fylda så man vat att man har allt o mer där till Wilma00: dag 21 spänande,vilken dag har du BIM? vi vill ha ett +Billan n: spänade,håller tumarna för dig,när sker det?kramar
    Nork:
    Duktigt av dig att vara iväg och träna dagen efter man druckit vin
    Själv så ska jag iväg idag!!

Nyköping:
    Gryta...*suktas* Är det ok om jag bjuder in mig själv på middag ??
    Skönt med en ledig dag.

Jag borde ha ÄL de närmsta dagarna nu så man är inne i mysperioden fast jag känner tyvärr inte mkt för det.
    Gubben är dessutom genomförkyld.
Svar på tråden 2008