Inlägg från: Karisma |Visa alla inlägg
  • Karisma

Arbetsbyxor för gravida inom industri??

Hej hopp,

En liten fråga, finns det speciella arbetsbyxor för gravida kvinnor inom industrin?

De byxor jag har idag kommer jag aldrig kunna ha under hela graviditeten. Alldeles för tighta i midjan.

Så vad använde du?

Tanken är att jag ska kunna jobba ända till BF, hur ont jag än kommer att ha.

Tacksam för svar /Kristina

• Svar på tråden Arbetsbyxor för gravida inom industri??
  • Karisma

Känns b ara inte som om jag vill ta på mig privata kläder på jobbet, företaget måste ju kunna beställa byxor åt mig.

OM det nu finns att beställa. Mga tjejer på verkstan i min ålder så de lär behöva fixa "problemet".

Hoppas det finns speciella byxor för gravida, men visst annars så får det väl bli i strl D.

Vet att jag kommer bli enorm om magen, blev det förra gången.

Kram K.

• Karisma

Eftersom jag har strl 50 nu och den sitter tight så ät jag rädd att 54 inte ens räcker (finns nog större), vi har inte speciella byxor för kvinnor och män. Modellen är tight i midjan.

Tänkte att det var smidigast och lättast att arbeta med mammabyxor så det inte blir glipa vid magen. Jag måste helt enkelt ha arbetsbyxor käner jag nu, måste va slitstarka byxor.

Tack för svaren.

Kram K.

• Karisma

Alexandra: Minns du från vilket företag de byxora kom ifrån?, har försökt söka på internet, hittar inget.

Vill gärna ha lite kött på benen innan jag frågar om att beställa nya byxor åt mig.

Kram K.

• Karisma

Jag arbetar som cnc-operatör. Sköter två flerop maskiner.

så grading, verktygsarbete, oljor och allt annat som finns.

Tack för svaren.

Får försöka prata med han som har hand om beställingar av kläder och se vad han kan fixa.

Vet dock att han är så jäkla snål så han tar fram vad som helst bara för att företaget ska slippa spendera pengar på mig.

Kram K.

Svar på tråden Arbetsbyxor för gravida inom industri??