• orzia1

Kristna se hit del 11

Hej alla vänner

Tack för alla era böner sen den dagen jag berättade om vår graviditet, den har och är väldigt omtumlande, o jag är säker på att Gud  vakar över Idun.

Nu går jag in i vecka 35 något som ingen varken läkare eller vi trodde skulle hända, men som sagt nu är jag inne i v 35 och nu stoppar int läkarna mig längre utan nu får hon komma när hon kommer.

Jag har genom graviditeten varit inställd på o få snitt,men har träffat div olika läkare som har sagt att de int ser något som helst hinder för att jag ska föda vaginalt.

Jag har tvekat i mina resonemang hur jag ska göra, och har bett tillsammans med en präst i församlingen och även bett själv varje dag om att Gud ska välja min väg.

Inatt fick jag en upplevelse som jag ännu inte kan sätta fingret på, och som är svår att förklara i ord. Men Gud visade mig vilket alternativ jag ska välja. Och nu är det som en stor sten har lättat från mina axlar.

Stor kram till er alla i tråden

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer, & ett +
  • orzia1
    Snart fyra skrev 2008-01-03 22:27:46 följande:
    Hej allihop!!!Hoppas att ni har det bra ute i stugorna o att jag är välkomen att vara med här.Har en Gudstro sedan barndommen men ibland kommer alla frågor o funderingar men är säker på att Gud finns o att mirakel kan ske.Har dock få kristna vänner o kan sakna det ibland men hoppas attdet kommer att ändra sig.Utan att vara påflugen men skulle ni vilja be för mig, Gud vet vad jag menar det gäller min hälsa o familj!!!Om ni misstycker att jag ber om detta i eran tråd så tala om det för det respekterar jag!!Hälsningar Linda
    Ber för dig o din familj
    När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer, & ett +
  • orzia1

snälla be för mig o Idun o be att förlossningen ska sätta igång på allvar, o be för att jag ska få träffa på bra läkare... Har ett helvete nu, haft värkar sen igår månadgs kl 18 med ca 5-10 min mellanrum,tillbringade natten på förlossningen men blev hemskickad i fm utan ngr sömntabletter, e helt slut,har int sovit på 1,5 dygn... Har bara träffat 1 läkare på mitt hemsjukhus som gett mig sömntabletter o då fick ja de först när jag int sovit på 2 dygn

• orzia1

Tack för era böner, ska försöka sova igen,o går det inte så åker vi in på förlossningen o ger oss inte förrän jag fått en sömntablett

• orzia1

Har äntligen träffat en förstående läkare idag..

Det blir igångsättning här inom 2 veckor för oss (har fått prel datum som vi int ska berätta för ngn) så äntligen känns det som vi är på rätt väg

Tack för alla böner

• orzia1

ber för dig

Lilloppan skrev 2008-01-28 05:45:56 följande:
    *snyft* Be för mig, det känns jobbigt nu....
  • orzia1

Nu är idun här. . Efter en supersnabb förlossning. . Vi mår alla bra

• orzia1

Tack för alla era grattis

Nu ligger det bilder upplagda på vår älskade Idun

• orzia1

Ja det är verkligen helt ofattbart att vi ha Idun hos oss,o att allt har gått så bra, Gud är god o hör bön, så många runt omkring oss som har bett. Är oehört tacksam för allt stöd

Svar på tråden Kristna se hit del 11