• Prins William

Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)

Här träffas vi o pratar om allt möjligt!!
    Allt mellan himmel o jord!

Vi har denna tråd för att dela åsikter, skratt, tårar och mkt mkt mer

Vi träffas även i real life! På fika ställen och även hos varann!
    Här har vi funnit vänner för livet!

Vi som finns oftast här är:

Cissi - Brodsmulan
    Petra - Peand
    Mariana - Skatan
    Åsa - Åsa31
    Carro - Prins William
    JennyK - Värstagrymmatjejen
    JennyV - Mysan
    Emma - Mammahela
    JennyH - Legoland
    Linda - Morotsmamman
    Nina - sixten101
    marika - supermamman
    Carina- 7an
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)
  • Mariana

Petra - Jo då de är ok men inte så bra.. Men de tar vi en annan gång Jag är inte döende å de finns många som har det värre än mig!
    Förstår att det är jobbigt när ma inte får in nåt flyt. Särskilt till kvällpassen! Då behövs de ofta. Skönt att ni klarade er i alla fall. Det är ju inte roligt att lämna över till natten om man inte har hunnit med allt innan dom ska ta över Men du är ju en klippa å klarar det mesta

• Peand
    Mariana skrev 2008-03-30 22:39:54 följande:
    Petra - Jo då de är ok men inte så bra.. Men de tar vi en annan gång Jag är inte döende å de finns många som har det värre än mig! Förstår att det är jobbigt när ma inte får in nåt flyt. Särskilt till kvällpassen! Då behövs de ofta. Skönt att ni klarade er i alla fall. Det är ju inte roligt att lämna över till natten om man inte har hunnit med allt innan dom ska ta över Men du är ju en klippa å klarar det mesta
    Japp sötnos, det blir absolut en annan gång - snart. Låter inte alls så bra. Du vet vart jag finns....

Nej, kvällarna är ju bra om de flyter på. Men vi fick alla i säng, alla fick sina mediciner och allt var klart innan natten kom. Men nu är jag ganska slut!
  • Mariana

Petra - Ja de brukar man ju vara! Utan att det har gått tögt så brukar man ju vara helt slut efter ett kvällspass! Det är så mycket som ska göras åt alla håll, inte bara å stoppa alla i säng inte..
    Men man är oxå glad efter en sån kväll att man pallade trycket

• Peand
    Mariana skrev 2008-03-30 22:48:14 följande:
    Petra - Ja de brukar man ju vara! Utan att det har gått tögt så brukar man ju vara helt slut efter ett kvällspass! Det är så mycket som ska göras åt alla håll, inte bara å stoppa alla i säng inte..Men man är oxå glad efter en sån kväll att man pallade trycket
    Både glad och stolt Räcka ut tungan Att man lyckas och att de stackars vårdtagarna förhoppningsvis inte har märkt för mycket. Det är ju så mycket rutiner så man blir galen. kuddar hit och dit, täcken som ska ligga på speciella ställen osv.
    Men nu har Pelle stoppat in sådana där mega bullar i ugnen, han fick dem som tack för ett biljobb han hjälpte till med. och det är så gott. Passar på lite då det förhoppningsvis är slut på detta snart Flört och för att fira kvällen!
  • Mariana

Petra - Ja såklart ska du vara stolt å glad!!!! Annars du! Låter ju hur gott som helst med bautabullar! Skulle kunna ta en eller par tror jag

Nu har jag kollat på en helt sjuk film.. The Skeleton key hette den. Har kikat in lite då å då om det är nån av er som har skrivit nåt hihi.. Filmen handlade om trolldomar å allt möjligt skit men ändå fastnade jag i den.

• Mariana

Åsa - Hur går det med vinnarmejlen?? Å vad ska du handla för dina nya slantar?

• Peand

Mariana - Kan meddela att de var jättmumsiga Skrattande Men snart börjar det bli dags att borta tänder och ta sig till sängen. Även om klockan känns som 22!

• Mariana

Petra - Ja det är inte bra de här med klockan! Jag kan då inte sova.. Får hoppas vi kommer in i tiden snart Jag märkte då inte av nån bulle Var var min??

• Åsa31
    Mariana skrev 2008-03-30 23:02:58 följande:
    Åsa - Hur går det med vinnarmejlen?? Å vad ska du handla för dina nya slantar?
    Jag skriver och skriver..Har 4 kvar, men nu skiter jag i det för dagen..Det blev 2075:- + 700 på köp-nu (som såldes direkt när jag la ut annonserna)..så jag är väl nöjd, men det man tror ska ge pengar gör inte det och tvärt om..Blir aldrig klok på det där..Några pop tröjor (i nyskick) gick väldigt billigt..så några fyndade!

Vet intevad jag ska slå till på..Har span på ett par tunikor från mitt favvomärke, men jag vet inte...Kanske MASSOR av ljus!*asg*
    Jag är ett ljushuvud
  • Mariana

Åsa - Jag va tyvärr inte vid datorn i tid till dina auktioner. Jag skulle kolla in dom när dom gick ut. SÅg att några va låga i pris..
    Jag tycker du ska unna dig ett par fina tunikor såklart! Eller näe, vad säger jag?? Klart att du ska köpa massa LJUS!! *asg*

Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)