Inlägg från: Anonym (vanilj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vanilj)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Jag fantiserar om att bli dominerad. Ibland av äldre män, ibland i min ålder, ibland är jag fastbunden, ibland inte. Ibland (ofta) är det flera som tar mig samtidigt. Lite rough love. Det är INGET jag vill vara med om i verkligheten, jag gillar vaniljsex egentligen.

• Anonym (vanilj)

Anonym (mjukhård) skrev 2008-02-09 11:56:44 följande:

Att genmanipulera en mus för att det skall växa ut ett mänskligt öra är oftare OK än att ha en mysig stund med ett respekterat och älskat djur som inte skadar någon.
    Men även en hund av en stor ras har mindre kuk än vad du har (antar jag, du kanske är ovanligt klent utrustad?) så tiken lär få ont ÄVEN om hon mot all förmodan skulle vilja bli påsatt av dig. "Inte skada någon" - då ska du ge fan i hunden.
  • Anonym (vanilj)

För tillfället har jag fantasier om min mans jobbarkompis. En HD-kille, rätt stor i kroppen (inte tjock eller så utan bara stor), ca.45 år. Jag är 29 år.

Mina fantasier brukar handla om män som är äldre än mig. Inte gammal men lite äldre, 40-60-års åldern kanske. *mums* Gillar män som vet vad de vill och som kan en del
    En fantasi är att bli tagen med passion och bara rakt upp och ner när man t.ex gör nåt annat. Står i köket, tvättstugan eller så. Och det som gör mig såååå kåt är att se att mannen är upphetsad

• Anonym (vanilj)

Anonym (man) skrev 2008-03-29 13:40:32 följande:

CFNM=clothe female nude male
    Heter motsatsen CMNF? Kul att få en förkortning för något man tycker är trevligt
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två