Inlägg från: Anonym (nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfiken)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Hmmm, legat lite lågt på familjeliv några dagar. Äälskar dock komma tillbaka, speciellt till denna favorittråd!!

Tänder också på att bli tillsagd vad göra, att säga nej och bli "tvingad" ...hmmm, har bara sagt detta högt till en , min kk, kalas kalas, livet är gott

• Anonym (nyfiken)

Men va nu..favvistråden död eller?!?!?!?

• Anonym (nyfiken)
    Deoran skrev 2008-01-20 13:53:03 följande:
    Avancerade gangbangs m.a.o. Grymma fantasier. Jag tycker många tjejer här har rikare, färgstarkare och mer intressanta fantasier än vad vi killar verkar ha ... vi BEHÖVER er för vår personliga utveckling ...det är tydligt...Sen tycker jag det är intressant att temat i respektive köns fantasier förefaller att vara ungefär detsamma. Mycket manlig dominans tillsammans med mycket kvinnlig "underkastelse" förefaller vara favoritdrömmen t.ex. som här i form av gangbangs eller mer individuellt i form av en våldsam stark man som närmast brutalt tar henne på alla upptänkliga sätt Nån som tycker annorlunda ?
    Du är som vanligt oslagbart skarp i dina inlägg!!! Kram
  • Anonym (nyfiken)

Kan inte låta bli att undera Fiffi... Är du säker påa tt du inte kan läcka lite av detta till din man. Kanske börja med att dra ur honom nån fantasi. Fantasier är ju liksom bara fantasier och kanske något man inte skulle kunna tänka sig i verkligheten....men av egenerfarehet, kan jag säga att det är rätt läckert att få dela dom med någon. Har testat att både inte dela, och dela, och det senare är riktigt riktigt bra!!

Kanske pröva, tänk om, tänk om han jättetänder!!!!

Anonym skrev 2008-01-20 11:11:01 följande:
    ojoj oj.. har mkt olika fantasier. här kommer några:Fantiserar ofta om att sambon & jag ligger å har sex, samtidigt som en äldre man/gubbe står antingen utanför å kollar in på oss genom fönstret, eller strå bredvid oss å kollar på. Iblan glor han bara & iblan runkar han till vårat samlag. Blir även extra kåt under sex om jag fantiserar om att vi spelar in en p-film.Ibland kan det va bara vi två, iblan fantiserar jag att hela rummet är fullt av folk.En fantasi som jag har och gör mig extra kåt, är att det är två killar som håller i mig, de bär upp mig å håller upp varsitt ben. Framför mig står en rad med olika män i kö, å de kn*llar mig en efter en. Jag vill inte, & skriker nej, men de fortsätter ändå. En annan fantasi som även e väldig effektiv är att jag plus flera tjejer ligger på rygg, antingen i gyn-stolar som är uppställda bredvid varandra, eller på en lång bänk. Alla vi tjejer (eller jag själv, varierar ibland)ligger med benen isär & böjda. Vi har ett skynke förhängt framför våra ansiktet och överkropp. Vi ser ingenting. Även här kommer det in flera män som går i ett led från tjej till tjej, de får göra vad de vill, bara titta, pilla lite, slicka eller stoppa in den. De kan inte se oss å inte vi dem, jag bara känner va alla gör. Ibland ropar jag efter någon som lämnar mig när jag tycker han var bra å jag vill att han ska fortsätta.. Det är så spännande att fantisera om detta, det blir aldrig likadant någon gång.Självklart vet min sambo inte om något av detta! å skulle aldrig klara av att berätta det för honom.. Något som han vet om är att jag vill testa bli fastbunden i sängen.. men vill testa så mkt mer än så!
  • Anonym (nyfiken)

Hmm , hoppas du hittar någonm ny med samma härliga inställning till sex! finns fler, jag lovar, har en själv
    Anonym (miss) skrev 2008-01-25 23:11:52 följande:

Våga och våga, säga högt.. skulle jag kanske.. men det vore ju inte så smart. Tänder som f-n på mitt ex, fast jag vet att det är kört, och fast jag inte vill ha honom längre. Men det sex han och jag hade var det bästa jag haft i mitt liv. Där infriades en del av mina fantasier, fast vi hann inte börja utveckla det så långt, för han gick tillbaka till sitt ex.. men det var så skönt och spontant sådär. Direkt i hallen, rakt ner på golvet, heta kyssar och sen så förbannat skönt sex. Eller när han spankade mig med skohornet eller med handen, medan jag spelade som att jag gjorde motstånd eller inte ville. Fy, älskar att bli spankad, och att sex utan en massa tjafs. Att bli dominerad, och tagen, och gärna fasthållen hårt i håret eller spankad under sexet åxå.. fy, det är underbart! Älskar att suga kuk åxå, men det vågar man ju inte säga högt, för då känns det som om man är en förtryck kvinna eller nått. Mitt ex var väl den första jag haft som pratade medan vi hade sex åxå, och det gjorde mig generad men superkåt. JAG klarar inte av att prata medan jag har sex, men han gjorde det, berättade vad han skulle göra med mig, och ibland tvingade han mig att be om det jag ville ha. Blev jag generad av, men hetsade upp mig så mkt.ÄH. Nu måste jag sluta tänka på det, annars kommer jag att få en jobbig natt, singel som jag är...
  • Anonym (nyfiken)

Anonym (miss) skrev 2008-01-26 22:44:06 följande:

Har en själv..?? En sån partner? Eller en sån inställning? *skratt*
    Ler...ingen dera.... Jo föresten . En sån inställning har jag nog. Alltså. Har i hela mitt liv aldrig pratat sex, men alltid gillat sex, men varit för blyg liksom. Har nu hittat världen bästa nära härliga kille, ej partner, ej kk heller utan bättre än så...hursom...som i alla fall lockat fram en massa härliga fantasier hos mig och givit mig tryggheten och modet att berätta om dem för honom..

Alltså såååå häftigt, vi prövar också gränserna för vad som funkar i verkligheten versus vara i fantasin....med massa spänning, trygghet, tillit och utmaningar. Hur bra som helst och en jättebonus i mitt singelliv. Ställer bara rätt höga krav på kommande ev partener inser jag...men men...den dagen..
  • Anonym (nyfiken)

Vet du , är också tjej...präktig duktig flicka, och mor...och har PRECIS sådana fantasier som du....så gott som ialla fall. Duvet , det är det förbjudna som drar i fantasin, just för att du aldrig skulle vilja det i verkligheten, sen kanske du, ni kan återskapa en del av känslan till verklighet, det undergivna dominerade tex....du ska INTE skämmas utan njut av dina fantasier, synd din man inte tar det som en stor varm komplimang att du delar med dig...det hade jag gjort!! Kram
    Anonym (värst?) skrev 2008-02-01 11:11:23 följande:

Har inte läst så många inlägg, men jag undrar ändå om mina fantasier är värst?Har delat vissa med sambon men han tycker mest att jag är skrämmande (säger han).1. Incestfantasier, typ att min storebror/styvbror (har ingen sådan i verkligheten) utnyttjar mig för sex. (detta har jag INTE berättat för sambon)2. Att någon hotar mig med kniv mot min hals för att få sex med mig. Han knivhotar mig under hela sexet och tvingar mig att suga honom etc... (min svaghet för knivar vet min sambo om... men han tycker det låter otäckt o är inget han vill ta del av, kanske lika bra det.)3. Att jag är liten flicka och en gammal gubbe tvingar sig på mig och jag inte förstår vad han gr med mig. Bara att det är väldigt skönt. (sambo vet ej)4. Att jag är kidnappad och inlåst i ett rum, där en massa män tittar på mig. en man tvingar sex med mig och de andra tittar på. (sambo vet ej)Och sådär fortsätter det... helt sjuka saker, som jag aldrig för mitt liv egentligen skulle vilja uppleva, men som är sköna i fantasin.
  • Anonym (nyfiken)

(ooo) ville bara tacka för en sjukt trevlig stund....fick avbryta läsande i mitten och dra av byxorna....kom störtskönt till sista raderna!!!

Haha...kan inte låta bli att tänka på hur kontigt det är vad som toktänder en så! Kram från en nu mycket avslappnad tjej

• Anonym (nyfiken)

ANg ovan.....impad, vilekn fantasi...avancerat!!!

• Anonym (nyfiken)

hört talats om sexnovell.se Du skulle göra succé där!! Kram
    Anonym (ooo) skrev 2008-02-04 08:30:46 följande:

Har aldrig skrivit ned en fantasi förut, kul att den kunde roa någon . Jag får väl sätta mig en stund ikväll och skriva. Så får jag ägna dagen åt att komma på vilken fantasi det ska bli den här gången..Nu ska jag iväg till IKEA och shoppa grejer till bebin i magen
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två