Inlägg från: Anonym (pryd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pryd)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Jag tänder på att bli dominerad o bunden av en yngre kille...typ i 20-årsåldern. Att han tuktar mig och får mig att lyda! Jag tänder också på att bli dragen i håret och att han säger typ sug min kuk dinn lilla slampa...osv.
    Dessutom blir jag enormt upphetsad av vampyrism, typ att bli dominerad o biten...så blodet rinner längs halsen...*ryyyyys*
    Kan erkänna att jag skaffat en blivande KK...som e dominant...o 21 år. Jag e mitten av 30-årsåldern

• Anonym (pryd)

Jag tänder oerhört på tanken att min sambo (som e en 30+ kille)och en kille (19:åring) som jag är störtkär i skulle ha sex. Det är nåt med min håriga sambo och denna lilla oskuldsfulla unga killen som får mig att onanera massor...Hmmmm E jag bög då...fast jag e tjej...eller vad. Har ALDRIG fantiserat eller tänt på 2 killar förut! Min sambo vet om det och tänder på det han med...

• Anonym (pryd)
    Anonym skrev 2008-03-04 21:44:03 följande:
    är kvinna. Ha sex med 2 svarta män, som gör allt för att tillfredsställa mig.Ha sex med 2 unga killar, övre tonåren som inte är så vana, lära dem...Vara passiv och bli upplärd av en man och kvinna.
    Just det där med att lära upp små oskyldiga tonårskillar gillar jag. Gärna runt 18-19 år dådär och oskulder . *Grrrrrr*
  • Anonym (pryd)

Killsex!!!! Wow onanifantasier allan!!!!!

• Anonym (pryd)

Speciellt såna där romantiska situationer typ när 2 barndomsbästisar upptäcker att de gillar varann mkt och att de har egentligen varit kära i varann i flera år. Så möts deras ögon och passionen blossar upp och de börjar röra vid varann med hungriga händer och läppar...

Nu ska jag nog gå o ha´t lite kul en stund ;D

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två