Inlägg från: Anonym (Showgirl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Showgirl)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

En av mina favoritfantasier går ut på att jag står på en scen, ungefär som på en liten teater. Salongen är mörk men jag kan ändå ana att den är fylld med män som sitter och tittar på mig. I salongen finns även en man som fungerar som någon form av lekledare. Han går runt bland männen i stolarna och samlar in pengar från dem, som de betalar för att se olika saker utspelas på shen med mig som huvudperson. Mannen lutar sig framåt mot männen som visar i hans öra om sina fantasier... sedan ser han till att de får som de vill.
    Till sin hjälp har han ett gäng människor bakom scenen. Knullvilliga pojkar, gubbar, kvinnor, sminköser och stylister.

De början mjukt. Önskar att jag stylas upp till en skolflicka som sedan ska onanera framför dem. En annan betalar för att jag ska ta en stav till hjälp. Sen blir de lite mer vågade i sina önskemål. De vill ha en äldre man på scenen. En som ska tvinga isär mina ben och visa upp mig för dem i salongen riktigt noggrant. Bära runt mig så att de kan få känna min doft. Inte röra, men lukta. Ju kåtare männen i rummet bli desto grövre saker börjar de betala för.. de bestämmer handlingen helt. Tillsist har de sett till att tio män i olika åldrar knullar mig i alla hål samtidigt, hårt och sanslöst allt för deras nöjes skull. Allting börjar spåra ut. Gubbarna i salongen runkar som galna djur till detta, applåderar och skriker uppmaningar mot scenen. "Knulla henne i munnen båda två.." osv.

Blir galet kåt av den här fantasin och kommer på nolltid!

• Anonym (Showgirl)

En annan favoritfantasi är hur jag är sexslav på en herrmiddag. Killarna sitter i vardagsrummet, dricker öl och spelar poker. Några sitter i en soffa och kollar på någon film. Han som har festen har sett till att jag kommit dit. Och när gästerna börjat komma dit.. berättar han för dem om mig samtidigt som han hälsar dem välkommen. Han säger att det ligger en tjej inne i sovrummet som de kan knulla som de vill under kvällen.

Jag ligger i ett halvupplyst rum avklädd, och killarna går in och ut som de önskar under hela kvällen. Ibland ligger jag lämnad ensam.. men så dyker det upp någon ensamn, eller flera stycken åt gången då och då. Vissa pillar bara lite. Andra särar mina ben och fotar mig med sina mobilkameror.
    De pratar inte med mig, utan bara med varandra. Jag är bara där för deras skull, och ingen de varesig frågar om lov eller vill ha en konversation med.

Ju senare det blir inpå kvällen desto oftare kommer de in. Jag hör deras röster från vardagsrummet. "Är det någon som vill följa med in och knulla henne lite?" Jag blir knullad av alla på festen under kvällen. Ibland av en i taget, och ibland av alla på samma gång. Ligger helt mör och tar emot mer och mer. Hör av det plingar fler personen på dörren, och de får samma hälsningsmeddelande som de andra. "Det finns förresten en tjej därinne som man kan knulla så mycket man vill.. Välkomna."

Jag bryr mig inte det minsta om hur många dom är som sprutar sin sats över häcken på mig eller som ber mig kolla upp så att de får fota mig. De har kontrollen helt, och jag älskar det!

• Anonym (Showgirl)

Anonym> Precis så är det för mig med. :) Jag kan inte bara sluta ögongen och tänka på en snygg kille liksom.. utan det blir långa noveller som jag fantiserar mig bort i. Mina favoriter är helt klart kvinnlig utsatthet, naivitet, gruppsex, ageplay och ibland lite incest. En ny grej som letat sig in i mina fantasier är att jag blir "förberedd" för knullet. Att någon eller några typ tvättar mig, borstar mitt hår och sminkar mig innan det är dax. Gillar upptrappningnen i dag.
    Ibland handlar inte fantasierna om mig som huvudperson, utan om ngn annan tjej.
    En favorit är hur jag driver en porrfilmscasting. Unga tjejer som drömmer om stora porrfilmskontrakt kommer dit och är villiga att göra vad som helst för att nå dit. Jag ser till att de stylas upp till olika utseenden.. och sen släpper jag in killar i studion. Medans jag sitter i en fotölj och tittar på så intar de golvet i rummet. Kameran rullar. Och så börjar jag instruera mannen och tjejen.. det hela går ut på att tänja hennes gränser så mycket som möjligt. Och så en kamera som zoomar hennes uttänjda fitta efter massor av gubbar varit där, och en annan som filmar hennes trötta ansikte. Gangbangs och ageplay. Aaahh... helt underbart.

Needless to say kanske, men Irl är jag emot både porrfilm och kvinnoförtryck såklart.

• Anonym (Showgirl)

Och så det där med att andra instruerar som uppenbarligen är en grej som får igång mig rejält. Bli knullad av en rätt mesig kille bakifrån, men känna hur han blir hårdare och hårdare eftersom att hans kompisar hejjar på brevid. "Knulla henne då för fan, knulla henne så hårt du bara kan".

• Anonym (Showgirl)

OOO> Du skriver skitbra! Några fler fantasier på lut? *längtar efter mer*

• Anonym (Showgirl)

En dildo som sitter fast i en sele runt höfterna. Gör så att tjejer kan ha kuk. :)

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två