Inlägg från: Anonym (Kåtbock) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kåtbock)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

- Gravida kvinnor, fan det är så sexigt med en gravidmage och sprängfyllda bröst som spänner.
    - Sätta på en ung kvinna i en gynstol.
    - Se en tjej suga, runka, knulla med en häst.
    - Sätta på min svägerska och hennes dotter (16år) samtidigt.
    - Smygtitta på kvinnor i sexiga situationer.
    - Bli avsugen av en okänd tjej.
    - Bli påsatt av en tjej med strap-on.
    - Knulla en negress, hon skall vara så mörk det bara går. Den rosa fittan blänker så fint då.
    - Smygälska med en tjej som sover.

Kåt som fan är jag och fantasier har jag.....

• Anonym (Kåtbock)

Anonym (Skämmigt) skrev 2008-02-03 21:02:32 följande:

Någon som har fantasier om en hund? Det har jag....
    Om du är tjej skulle jag inte ha något emot att se på
  • Anonym (Kåtbock)

Jag skulle vilja sätta på min svägerskas dotter som är 16 år bakifrån medans hon slickar sim mammas (svägerskans) fitta. Satsen skall jag spruta i dotterns fitta och sen skall svägerskan suga ren min kuk och slicka ren sin dotters fitta medans min sperma rinner ut.

• Anonym (kåtbock)

Jag hade gärna velat knulla min dotters gudmor på jobbet, bara att dra ned arbetsbyxorna på henne och stoppa in min grova hård kuk i hennes våta rakade fitta medans hon står lutad över databordet.
    Gärna en kompis till oss fick kom in på det lilla kontoret och så hon fick kuk i båda hålen.
    *jäkla vad kåt jag blev blir tvungen att runka nu medans jag läser era hemlisar*

• Anonym (kåtbock)

Anonym (Oerfaren??)
    Ja visst är det det, men håller med dig att det blev väldigt tyst och tråkit här nu.
    Vad gör du nu medans du väntar på att nån ska skriva något? ;)

• Anonym (kåtbock)

Det är samma här.
    Blir så otroligt kåt av att läsa andras våta hemlisar.
    När jag inte skriver så är det vänsterhanden som greppar tag om min hård kuk, som för övrigt är nyrakad för...hmm får se nu ca 90minuter sen.
    Jäkligt skönt och greppa tag om den lena pungen och smeka den.
    (Hur känns det där nere?)

• Anonym (Kåtbock)

Min svägerska (36år)och hennes dotter (17år).
    Jag skulle så gärna vilja sova över hemma hos dom. Jag skulle gå upp tidigt och väcka dottern och gå in i badrummet och raka hennes fitta. Be att hon tog på sig sina ridstrumpor, ridstövlar och ridhjälmen. Tagit på henne en riktigt tajt tröja så att hennes små bröst lyser genom tröjan, gått till tvättstugan och hämtat ett par av svägerskans använda trosor och tagit på henne dom. Burit upp henne till sitt flickrum och lagt ner henne på sängen och börjat slicka henne, tänk er doften av svägerskans fitta och smaken av hennes dotters. Sedan hade hon fått suga upp ett riktigt praktstånd och satt sig på och ridit tills hon kommit, då lägger jag henne ner på rygg och knullar henne hårt tills jag sprutar långt in i henne.
    Sedan hade jag gått ner till svägerskan och krupit in under hennes täcke och börjat smeka henne över fittan, brösten och låren så att hon vaknar. Vi hade lagt oss i en 69:a (tänk er känslan när hon suger min kuk som precis har sprutat i hennes dotter). När kuken står igen så lägger jag henne raklång på mage och tränger in djupt i fittan bakifrån tills hon kommer, då hade jag dragit mig ur och lagt satsen på hennes rumpa.

E så djävla kåt på dom två......

• Anonym (Kåtbock)

Förutom min svägerska osv så tänder jag även på.

* Gravida kvinnor, vissa ser så djävla sexiga ut i sina magar och stora bröst.
    * Vita sköterskerockar, en ung yppig sköterska i vitt...fan man kan spricka av kåthet.
    * Negresser, tänk er den rosa fittan som lyser mellan deras svarta ben. För att inte prata om hur sperman syns på dom när man sprutar över mage, bröst osv.

Finns mer, får räcka för nu....

• Anonym (Kåtbock)

En hemlig dröm jag har är att jag blir uppraggad av en riktigt snygg tjej som bjuder hem mig till sig själv, väl där så klär hon av mig alla kläderna och pressar ner mig på rygg i sängen och spänner fast mina händer i gaveln på sängen och sätter på ögonbindel. Jag känner att hon börjar smeka min kuk och anus och känner hur ett finger glider in, det börjar kännas riktigt skönt och jag får ett praktstånd. Då hör jag plötsligt fler fotsteg i rummet och hur en kuk pressas mot min mun, hon beordrar mig att börja suga vilket jag gör - om än motvilligt (men jag njuter av det...). Sen känner jag hur någon särar på mina ben och pressar en kuk mot mitt anus och börja knulla mig. Då tar hon bort bindeln och då ser jag att det står 6-7 grabbar mot ståkuk redo att utnyttja mig vilket jag låter dom göra. Dom fyller mitt anus med sperma, jag får ta ett par satser i munnen och över bröst/mage. När dom ä klara lämnar dom rummet och där ligger jag helt nyknullad med sperma rinnande ur anus och en rejäl ståkuk. Då kommer tjejen tillbaks in i rummet och utan att säga något så sätter hon sig grensle över min kuk och glider ner, ser att det sipprar sperma ur henne också så hon är också nyknullad. Det tar inte många sekunder förräns jag lägger en riktigt stor sats långt upp i henne, då kliver hon av och sätter sig på mitt ansikte och låter all sperma rinna ner i min mun,,,,

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två