Inlägg från: Anonym (Taxen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Taxen)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Hur gick det till?
    En fd till mej lät kompisen tax slicka av henne när hon bara va 10-11 år, så visst förekommer det...

Anonym ((man36)) skrev 2008-01-22 15:20:15 följande:

Samma här.. mmmm... Har dock haft det, när jag var yngre år! Skulle inte göra om det. Visste inte bättre då. Härligt var det i alla fall och det fantiserar jag ofta om nu, ofta när jag har sex med min fru bakifrån. (Ta det som ni vill, man ska ju erkänna saker här inne!)
  • Anonym (Taxen)

Vad spännande!
    Sprutade hunden dej i munnen när du sög han?

Anonym skrev 2008-02-07 22:20:43 följande:
    Jag som kille har som de flesta andra fantasier om samma kön. Men då jag är lite feg och faktiskt inte alls tänder på killar annars så, nää. Däremot så löste jag en del av fantasin på ett sätt som några kommer att gilla, jag sög kuken på en hund och stoppade sedan den hårda hundkuken i rumpan på mig. Så jag har varit i närheten av killsex så att säga..
  • Anonym (Taxen)

Själv som kille tänder jag oerhört på att få ha på mej strumpbyxor! Extra tänd blir jag om en okänd tjej ser att jag
    har strumpbyxor på mej!
    Vad jag har förstått så är det väldigt vanligt att vi killar tänder på att få ha strumpbyxor på oss...

• Anonym (Taxen)

Jag tror att du är en kille som drömmer om detta....
    Har du röda kalasbyxor över blöjan också?

Anonym skrev 2008-02-14 12:26:05 följande:
    Drömmer om att ha blöja på mig och att en man byter på mig och då ser att jag är glansig och våt i min nyrakade fitta och att ah sätter på mig våldsamt och hårt.
  • Anonym (Taxen)

Vilket då?

Lea the first skrev 2008-02-14 13:16:08 följande:

Svar på #204hihi du satte verkligen ord till det jag inte har hittat orden till .... gaaaa
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två