Inlägg från: Anonym (mjukhård) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mjukhård)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Domina eller andra, jag har en fråga om förnedringssex. Min partner vill bli dominerad och till del förnedrad. Samtidigt vill jag ju inte kränka henne så det känns efteråt ju.
    Att säga vad man vill och skall göra går ju bra. Att smiska/piska/rispa och straffknulla även i röven går bra men..
    Om man kombinerar för mycket med att kalla henne slyna som skall bestraffas för att hon varit dum med för mycket handling så kan det gå fel väl?
    Om man fantiserar om att bli förnedrad vilket är en sak. Sedan befinner man sig med handbojor, en dildo uppkörd i rumpan, på ett kallt golv, vackra röda streck på rumpan och med sperma i sin mun och ens partner talar om att nu är slynan straffad så är det inte samma sak tror jag.
    Men coolt för mig är det..

• Anonym (mjukhård)

Jodå Domina och nyfiken, visst handlar det om att ge njutning mest. Det kan vara fullt jobb i timmar med att först planera, skaffa rep, tvätta dildos och att ha allt fixat ner till papper på rätt ställe när det behövs. Detta är ju en del av njutningen för mig, ungefär som att planera en middag. Lång planering och lång tid vid annordnandet och genomförandet ger belöning på ungefär samma sätt vid middag och bondage/förnedring.
    Kanske inte behöver säga att jag gillar att laga mat, och älskar sex..
    Men ändå så finns känslan av ett problem. En köttfärssås som får precis så mycket chili och vitlök så att den blir perfekt och minnesvärd kräver att man nästan tar för mycket.
    Detsamma gäller bondage/förnedring, trovärdigt skall det vara men till viss gräns, och förnedrande skall det vara men inte heller det för mycket.
    Att förstöra en köttfärssås är dock en sak, sin kvinna vill man ju inte förstöra i passion.
    Även om man har bra kontakt och stoppord så är ju en del av tjusningen att man kryddar lite vilket ger flämtningar och blir minnesvärt, och då menar jag inte inom matlagning denna gång..

• Anonym (mjukhård)

Till fy fan: Vad grundar du din tanke på angående djursex, du kanske har växt upp i ett religiöst hem med en massa förbud som saknade verklig grund?
    Människan är ett moraliskt djur som gör bedömningar och dogmer om vad som är sjukt och friskt beteende. Dessa inpräntas så till den grad i oss att vi ofta kan tänka oss att skada eller döda för att upprätthålla ofta grundlösa moraliska regler som vi upphöjer. Senare ser vi tillbaka och skäms eller förtränger.
    Att genmanipulera en mus för att det skall växa ut ett mänskligt öra är oftare OK än att ha en mysig stund med ett respekterat och älskat djur som inte skadar någon.
    Hade man gjort det den vetenskapliga vägen hade det varit omoraliskt. Om man skaffar ett djur för sexuellt/vetenskapligt syfte, brutalt skadar det under akten/experimentet för att sedan avliva det och bara ha minnet/anteckningarna kvar då kan vi prata moraliska regler.
    Respekt vid sex gäller lika mycket vad gäller djur som hustru/make eller dylik. Utan respekt och hänsyn skadar man, och jag tror absolut att många fler människor än djur blir skadade idag av detta. Och tänk att många respektlösa är gifta?!

• Anonym (mjukhård)

Nej vanilj, hundar kan ha större apparater än normala män. Det är ju så att om man skall kunna argumentera så kan man ju inte sakna kunskap om grundfakta.
    Skall man som kille sätta på en tik så får man ju kolla hur just den rasens kukar ser ut. De kan som sagt vara riktigt grova, framförallt längre och har även en "bulle" sär kuken är tjockare och även den skall in en bit vid jökande.
    Om man som man tycker att man har för stor apparat ändå så finns det andra djur, ingen slår väl en häst i alla fall.
    Jag argumenterar inte för djursex i sig själv utan mot att det skulle vara något fel eller omoraliskt om det görs med hänsyn.
    En hund säger dessutom ifrån bättre än många kvinnor om det gör ont. Hunden gör inte ett dugg för husfridens skull.

• Anonym (mjukhård)

Det är sant som skrevs här innan, att byta kön en stund ibland skulle vara häftigt! Dels så skulle jag vilja vara kvinna och ta emot en man i alla hål, även spermasprutet. Dels skulle jag vilja att min partner (kvinna alltså) kunde bli man en stund och göra allt detta med mig. Eftersom jag faktiskt inte har någon dragning till män i övrigt så skulle det vara perfekt om det var hon som jag älskar så otroligt. Bort med brösten, lite mer manlig kropp och framförallt en varm kuk som är lagom stor.
    Jag sade henne en gång att om jag var kvinna så skulle jag förmodligen suga jämt och bara tråna efter att få kuken i rumpan. Tråkigt att man blir lite kass i magen efter spermasprut dock. Åtminstone blir min partner det men det får hon ta ibland...
    Kan man bygga rymdfärjor så borde man väl kunna konstruera en dildo som känns helt riktig med inbyggd värme och sprutfunktion!!!

• Anonym (mjukhård)

Jag får redan uppleva det mesta som kan göras mellan två av olika kön, lyckliga jag. Dock kan man alltid utveckla! Just nu försöker jag pocka fram min nästa upplevelse: Min partner rider min kuk möjligen har jag själv även en dildo i rumpan. Kanske är det även så att hon har min kuk i sin rumpa, och sedan kissar hon över min mage samtidigt som hon knullar min kuk!
    Hoppas få till detta så snart det går. Hon kissade på min kuk en gång i badkaret och det var så häftigt!!!

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två