Inlägg från: Anonym (kompis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kompis)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Klassisk fantasi... pojkvännens kompis. Trekant då... Men eftersom han e gift så får hon väl också vara med.

• Anonym (kompis)

Jag kom på mig själv igår med att spana in pojkvännens bror. Alla satt vid bordet o några av oss börja prata om kläder o att han hade köpt nya byxor. Jag tittade förstås på byxorna. Eftersom han satt ner så kunde man se kallingarna (kanten iaf). Och jag kunde inte låta bli o titta. Inte nog med det så tittade jag även fram (japp, vid gylfen) o undrade hur välutrustad han e. Fy vad jag skäms nu i efterhand!!! Hoppas ingen lade märke till det.

Men nu när jag sitter här o tänker på det så pirrar det i hela kroppen. Men jag skulle aldrig nånsin vilja se honom naken i verkligheten. Vill egentligen inte tänka såhär. Känner mig så elak! Det e ju trots allt hans bror.

• Anonym (kompis)

Har berättat för pojkvännen om några av mina fantasier. Han blev lite intresserad! Får se när det blir av...

• Anonym (kompis)

Anonym(sleep)
    Tack för den lilla novellen. Den ska jag "tänka på" nästa gång jag ska klättra upp på den läskiga gynstolen.

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två