Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
Min hemliga sex fantasi är att jag har sex med en kvinna! Åååh blir kåt av bara tanken.. Att klä av en riktigt sexig kåt tjej som bara är till lags! Börjar med att smeka hennes bröst, slickar hennes bröst vårtor riktigt styva o nafsar lite i dom. Pullar henne lite försiktigt med 2 fingrar så hon får försmak o börjar bli våt.. Slickar hennes våta varma fitta. åååh.... sen tar jag fram en löskuk som jag spänner fast på mig själv. O tränger in i henne medans hon skälver o skriker. Samtidigt trycker jag upp mina fingrar i hennes anal. Jag tar henne hårt bakifrån. Klämmer henne på brösten, o knullar riktigt hårt! Tills hon kommer! Sen kommer det in 2 killar som får göra vad dom vill med mig som blivit så kåt under denna akt. Och självklart är hon med på ett hörn o slickar mina vårtor o kysser mig samtidigt som en av killarna trycker in sin stora kuk i min mun! Till slut rider jag en av killarna o den andra sätter på mig i min anal medans jag blir förnedrad och slickar upp tjejen i brygga igen. Åhh... sitter samtidigt med min dildo nu o fantiserar. Dags o göra upp! Men överhuvudtaget att ha sex med en tjej skulle va underbart! Nån som vill??