Inlägg från: Anonym (Tjej27) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej27)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Jag är rätt övertygad om att både wet och scat är ganska vanligt. Vanligare än man kan tro iaf. Själv tänder jag på wet, scat funkar inte.

• Anonym (Tjej27)

Haha! Ungefär något liknande var jag med om, men han frågade inte förrns vi kom hem och jag tänkte mest bara att `ok, jag blir ju en erfarenhet rikare´, men det var riktigt tändande. Sen dess är det något jag går igång på. Men jag tar inte emot. Jag blöter bara ner andra. =)
    Anonym (en till) skrev 2008-02-17 07:52:46 följande:

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 00:27:33 följande:
    Instämmer, wet är JÄTTEVANLIGT..jag har tom blivit uppraggad av en kille på krogen (aldrig träffat han förr) som frågade rakt ut om jag ville följa med honom hem och kissa på honom. Tsja tänkte jag, varför inte? Så har man ju provat det med. Var helt okej faktiskt, var skitskönt att se hur han njöt av det :)
  • Anonym (Tjej27)

Jag har försökt tycka om det, men jag är nog kanske lite åt det dominanta hållet, jag vill ha kommandot.
    Det mest upphetsande jag var med om var när jag kissade ner killen totalt först och sedan en stund efteråt fick en grym squirt och stackarn blev blöt från topp till tå igen. =)

• Anonym (Tjej27)

haha! Ett snack? Nej,nej. Mortal combat på dörrmattan. Mycket mer diskussion än så behöver man inte ha. =)

• Anonym (Tjej27)
    marjalena skrev 2008-02-17 13:35:02 följande:
    Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 00:27:33 följande:
    Vad är scat?
    Scat är bajs.
  • Anonym (Tjej27)

Sex med tjejer är underbart. Få slicka en tjej tills hon sprutar, bli slickad av en tjej tills jag sprutar, få känna mjuka härliga bröst mot kroppen...
    Åh så underbart det hade varit nu. =)

• Anonym (Tjej27)

Åh det är oxå underbart. Få känna en tjej använda sina muskler runt fingrarna när orgasmen kommer.

• Anonym (Tjej27)

Samma här faktiskt. Här har det gått 2½ år sedan sist. Men kan inte glömma det iaf. =)
    Hon var perfekt. Sprutade som om livet hängde på det.

Bästa tjejen var ändå min flickvän för ca 6 år sedan. Hon sprutade inte, men oj vilka orgasmer. Och hennes tunga gjorde mig galen...

• Anonym (Tjej27)

Ja, man känner sig verkligen nöjd med tillvaron då lyckats slicka någon till orgasm.
    Att känna hur våt hon blir, sammandragningarna, andningen, stön...

• Anonym (Tjej27)

ja själv är jag hemma redan och har börjat jobba på karln. Han måste pinas lite först några timmar... =)

• Anonym (Tjej27)

Anonym (en till) skrev 2008-02-17 16:36:33 följande:

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:15:40 följande:
    *stöön* tur jag snart får gå hem till min man och få "nåt" i alla fall :)
    vad har du för planer med karln då? ;)
  • Anonym (Tjej27)

Anonym (en till) skrev 2008-02-17 17:26:03 följande:

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:57:07 följande:
    Idag är det faktiskt hans tur, jag tog hand om han igår på alla sätt möjliga. Men han lovade i alla fall att jag skulle vara öm i alla 3 hål innan han var klar med mig och det låter ju lovande :)
    ja det låter ju trevligt med nötning i alla 3 hål... =)
    ha så skönt!! Det ska jag...
  • Anonym (Tjej27)

Anonym(en till): Hur har det gått för dig? Har du nå skavsår?

Själv så blev det sprut av både det ena och det andra. Och för första gången så fick jag fler fontäner än 3 efter varandra. Ikväll blev det 5. Nytt personbästa. =)

• Anonym (Tjej27)

Anonym (en till) skrev 2008-02-18 06:46:03 följande:

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-18 00:39:52 följande:
    Grattis! Själv blev det 30 minuters slick som förspel och jag lyckades med nåt jag aldrig lyckats med, fick 3 orala orgasmer. Mammamia! Var slapp som en trasa efteråt. :)Sen blev det en timmes effektivt knullande i alla hål,leksaker,glid och sprut, fontänade över sambons mage, oj vad han gillade det :)Sen fick han en bonus innan vi somnade som tack; avsugning med analpull :)
    Oj, det lät ju helt underbart. Du får mig sugen igen... =)
  • Anonym (Tjej27)

Anonym (BDSM tjej) skrev 2008-02-18 11:42:03 följande:

Tjej 27:Grattis till nytt personrekord. Mitt ligger än så länge på 14 st. Sedan bönade jag och bad att slippa fler. Jag orkade inte få fler. Kroppen kändes som en urvriden trasa.
    Tusan... =) Vet inte riktigt om jag skulle fixa fler än 5. Var totalt slut igår. Benen var som kokt spaghetti och hjärnan vidbränd. =)
    Men så underbart...
  • Anonym (Tjej27)

ta kontakt med någon på nätet? Bor du i en lite större stad så kanske det finns gay-klubbar? Eller så är du helt enkelt fräck och frågar nån snygg tjej på krogen!

Lycka till!

Anonym skrev 2008-02-20 23:08:23 följande:
    jag är tjej och min sex fantasi är att bli slickad av en annan tjej och att själv få pröva och anat eller att ha sex med 2 killar att få bli tagen hårt och länge så jag tillslut kommer i en ända står härlig orgasm vem vet kanske flera gonger jag måste få ha sex med en tjej en gong men hur ska jag våga tala om det för någon då man vet ju inte hur den personen är lagd
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två