• marjalena

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 00:27:33 följande:

Jag är rätt övertygad om att både wet och scat är ganska vanligt. Vanligare än man kan tro iaf. Själv tänder jag på wet, scat funkar inte.
    Vad är scat?
  • marjalena
    espresso43 skrev 2008-02-29 10:19:44 följande:
    Att jag träffade någon här i bjursås backen som var lika sugen som mig så vi smög till oss lite stunder här och där.... lite hjälpande händer och mun i sittliften, en snabbis bakom någon bod i backen Mmmmm men det får väl förbli en dröm Sportlovet hade verkligen blivit fulländat
    Är du i Bjursåsbacken nu? Jag bor typ 5 minuter därifrån. Men jag kan nog inte hjälpa dig, tror inte att min man skulle gilla det
  • marjalena
    espresso43 skrev 2008-02-29 10:29:39 följande:
    Snälla!!!!!! hjälp en utsvulten man Kan du inte sitta brevid och titta när jag ...... skulle ju vara nice det med
    Det måste ju finnas massor med sportlovslediga mammor med sina barn där....hugg någon av dem
  • marjalena
    espresso43 skrev 2008-02-29 10:29:39 följande:
    Snälla!!!!!! hjälp en utsvulten man Kan du inte sitta brevid och titta när jag ...... skulle ju vara nice det med
    Vad gör du vid datorn förresten? Om du är i Bjursåsbacken ska du väl vara ute i backen? Det är där alla utsvultna mammor finns! (och alla stora starka pappor oxå förstås)
  • marjalena
    espresso43 skrev 2008-02-29 10:47:15 följande:
    Ha ha  vi har inte kommit iväg ännu.... tog en sovmorgon
    Ok! Men då är ni snart ute i backen. Snön gnistrar i solen och det är perfekt temperatur.....damerna väntar! (Det finns ju damer utan barn och stora starka pappor oxå)
  • marjalena

Anonym (Jomenvisst) skrev 2008-03-19 13:46:39 följande:

**asg** sorry såg  inte att det stod TÄNDER  trodde det stod TÄNKER....uPPS...
    Haha! Ja, då är jag med!
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två