Inlägg från: Anonym (sleep) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sleep)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Min pojkvän har en förmåga att knulla mig när HAN sover. folk kan tycka att det är helt sjukt men jag tycker faktiskt att det är riktigt upphetsande att bli knullad av honom i sömnen. gör inget heller om jag vaknar av att han håller på med mig....mmmm

• Anonym (sleep)

jag har en hemlig fantasi om att jag ska på gyn.undersökning.
    jag ligger där i stolen o in kommer gynekologen och en väldigt snygg, ung, manlig praktikant.
    gybekologen fråga om det är OK att han är med och jag säger ja, men tycker att det är liite pinsamt.

sen utför hon undersökningen, väldigt sexigt och mest med fingrarna. Hon fråga om det är OK att praktikanten också känner och så. Jo, säger jag, för lärandets skull ställer man ju upp=)

Sen när han för in sina fingrar i mig så känns det jätteskönt o jag blir alldeles kåt. Vågar inte visa det men han märker ju det. så han börjar röra sina fingrar lite retfullt inuti mig när inte gynekologon ser .

Jag ligger där och ser att han har världens stånd. Gynkologen måste gå iväg en sväng säger hon och jag kan bara kvida lite till svar. Praktikanten håller fast min blick med sin fortfarande med sina fingrar i min f*a. Han drar ner sina byxor o börajr smeka sig själv. Då kommer gynekologen tillbaka. Hon vill också vara med och sätter sig på knä framför mig, tar bort praktikantens hand och börjar slicka mig.

Praktikanten kommer upp till mitt huvud och börjar kyssa mig, samtidigt som ajg har hans k*k i min hand och sakta smeker den.

sen klättrar gynekologen uppoch ställer sig på alla fyra över mig i en slags 69, jag slickar henne hon mig och praktikanten får äntligen k*lla* mig.

ja, jag vet inte helt möjligt allt men det är ju en fantasi!

hmm...blev ju en hel liten novell...jaja...det gjorde mig gott iaf=)

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två