Inlägg från: Anonym (moraltant) |Visa alla inlägg
  • Anonym (moraltant)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Sorry,vill inte vara en partypooper,men hoppas inte våldtäktsmän
    läser era fantastiska fantasier. Skulle liksom vara lite typ vatten på kvarnen...Man vet inte vilka miffos som läser här.

• Anonym (moraltant)

Haha,18 orgasmer är inte möjligt,det är väl "efterdyningarna " ni menar? 14 år och 18 orgasmer? Skulle inte tro det.

• Anonym (moraltant)

Anonym (hihi) skrev 2008-03-21 14:50:23 följande:

Jag skulle så hemskt gärna vilja ha tjejsex... tänder som f*n på de och brukar kolla på bilder och filmer på tjejer som slickar varandra. Jag är själv tjej och måste bara prova på de någon gång i mitt liv. Tycker också om att TITTA på analsex men tycker själv inte om att ha det.
    Tjejsex...mmmm! Min kompis frågade en gång på fyllan om hon fick slicka mej. Jag skrattade bort det hela,men på en fest förra månaden hamnade vi i samma säng på natten,och då bad jag henne slicka mej. Det var nice! Hon visste verkligen var tungan var skönast...Känslan av hennes huvud mellan mina ben,hur jag höll hårt i hennes långa blonda hår,hur håret kittlade mej på låren,hur det kändes att få orgasm av min bästa vän. Aaaa,underbart,det minnet kommer jag leva på länge. Nästa gång är det hennes tur att få smaka min tunga...
  • Anonym (moraltant)

Men var är alla kåtisar ikväll? Är lite smålullig och vill läsa om seeeexxx!

• Anonym (moraltant)
    Anonym skrev 2008-03-21 22:50:17 följande:
    Att min tjej går vidare från att vara nära mitt anus och kör in ett finger och slickar mellan anus och kuken.... skulle spruta som Fontana di trevi!
    Mmmm,skulle du gilla det? Berätta mer!
  • Anonym (moraltant)

Har du mysiga tips på vad jag kan överraska min sambo med ikväll? Har aldrig varit i närheten av hans anal och vet inte heller om han vill det? Vad tror du om min minidildo? Att olja in den i smyg,sen långsamt föra upp den i hans anal? Tänk om han blir förbannad? Hade du blivit det?

• Anonym (moraltant)

Mumma! Grejen är att jag blir grymt avtänd på rumplukt! men jag får väl låta bli att lukta på fingrarna sen
    Vad ska du och din sambo göra ikväll då? Details please!

• Anonym (moraltant)

Min sambo somnar nog också snart
    Fisting...det har börjat locka mej mer och mer. Hur säger jag till honom att det verkar najs?
    Det känns lite "b" att bara "åh ett finger til..." plus att jag då säkert skulle spänna mej. Har din sambo fött barn vaginalt?

• Anonym (moraltant)

Snuskigast,hehe,trekant med min sambo och min bästa vänninas man...det var fö hon som slickade mej för ett tag sedan. Inte kanon kanske(trekanten) men vi planerar att göra om det
    Men det är mest snuskigt att ingen nog skulle tro det här om mej!
    Jag verkar lite präktig,försiktig och lugn...dom skulle bara veta!
    Du då? Ditt snuskigaste?

• Anonym (moraltant)

vet din tjej om detta? Jag tror jag är lite bi med
    Kvinnokroppar...mums!

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två