Inlägg från: Anonym (Xxx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Xxx)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Skulle tända på en trekant där min tjej rider mig.

Samtidigt som jag får slicka tjejkompisens fitta..och sen skulle dom gärna byta plats..
  • Anonym (Xxx)

Är en kille på 37 och min sambo är 36..va för kanske 2 månader sen min tjej skulle ha en tjejkväll hemma detta va på kvällen nån gång..så jag följde med grabbarna ut på krogen i Karlskoga kommer inte ihåg vad just krogen heter sällan jag är ute så vi satt vid en bord och tjöta om allt och ingen..satt där och drack och hadde trevligt. Lite senare på kvällen så gick ja till baren och beställde en öl och då satt det en kvinna där som ja sa hej till.och sen började hon prata jag stod där en bra stund hon fråga mig hur gammal ja va jag är 37 sa ja och log lite..då sa hon att hon trodde ja va äldre ne sa ja..kan ha med skägget och göra att du ser lite äldre ut och det kan nog vara så sa ja. Hon fråga mig om ja kunde gissa hennes ålder det är väldigt svårt sa ja..för hon såg väldigt bra ut..ja sa att det är väldigt svårt att gissa ålder. Då sa hon att hon va 54. Vi va ju lite dragna hon fråga mig vad jag tyckte om äldre kvinnor..då sa ju ja att hon verkade mysig iallafall..hon fråga mig om jag va gift eller förlovad nej sa ja för det är jag inte..lever du själv då fråga hon. Ja sa jag i ren Reflex..och hon levde ju med själv för hon va skild med barnens pappa..hon fråga mig om ja rökte ja sa ja fråga hon mig om vi skulle gå ut och ta en cigarett..ja absolut för va väldigt röksugen..när vi stod ute började hon säga att jag va fin och ja tacka..sen fråga hon om jag ville färja med henne hem på lite vin..kunde inte motstå henne riktigt..så gick in på krogen å sa till killarna att ja inte mådde så bra att ja skulle hem och inga problem..så gick ut till henne Pernilla heter hon..så vi gick hem till henne hon bodde en bra bit bort till slut va vi framme hos henne hon hämta två vinglas och en flaska rödvin..satt och drack lite och små prata..då sa hon till mig att jag var den första killen som hon hadde tagit hem som va såpass ung. Jasså svara jag..hon började närma sig mig i soffan och sen tog hon handen innanför min skjorta..hon fråga mig om det va ok..ingen fara svara ja. Hon fortsatte och ja kände bara handen kom längre längre ner och knäppte upp mina byxor..det sluta med att jag tog av mig frivilligt..och sen gick hon upp och släkte taklampan och tände en fösterlampa innan hon satte sig ner i soffan så tog hon av sig sina byxor och linne så hon satt med trosor och bh men det åkte av väldigt fort..och sen kan ni förstå själva vart det tog vägen nånstans...men får lov att säga att det är inte första gången jag kommer ligga med äldre kvinnor runt 45 max ålder 55 år tyckte det va helt annorlunda...

• Anonym (Xxx)

Skulle tända på att min sambo skulle bli påsatt av sin manliga gynekolog. När hon ligger i gynstolen.
    Skulle få mig riktigt kåt..men kommer aldrig hända får bara va en fantasi 

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två