Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
Jag tänder på skinnheads/nazister. Själva looken. Mjamm..
Jag tänder på skinnheads/nazister. Själva looken. Mjamm..
Anonym (man) skrev 2008-01-10 22:46:59 följande:
Dorian Ertymexx skrev 2008-01-20 16:11:42 följande:
Fantiserar om incest! Inte om min riktiga pappa eller bror dock, det blir FÖR snuskigt! Men om jag ex har svårt att komma när jag knullar med min sambo så är det ett säkert kort att låtsas att vi är bror och syster eller far och dotter, då kommer jag som ett skott!!
En annan fantasi är att jag är på semester och har tappat bort alla pengar, då fantiserar jag om att det står en hög med gubbar runt sängen och kollar på (när jag onanerar eller knullar min kille) och betalat oss för att få se på!
Jag vet att detta är helt sjukt och att det är olagligt i de flesta länder men djursex.. Det är något med det som är upphetsande. Kanske för att det är så otroligt förbjudet och sjukt.. Missförstå mig inte, jag skulle aldrig ge mig på något djur men i fantasin får det mig att gå igång totalt!
Oj lärare har ju varit en ständig fantasi som ung. försökt visa det för en del.... men oftast rätt diskret. har diskuterat sex via chat med en lärare men slutade i en mer än pinsam situation (dvs en ganska obekväm för oss alla). Han verkade inte nöjd över att det var jag (trotts att ajg uppfattade det som att han faktiskt var attraherad av mig på något plan i varje fall), troligen känslig fråga.
Och haft sex med en annan ett tag efter att skolan tagit slut.
detta är inget hemligt men jag o sökert fler tänder på en mörk mans röst
Att ha sex med mina båda kk´s samtidigt. Har grymt bra sex med båda. Kanske ni tänker att ja, men vad är problemet då? Jo.. dom är bröder.. och "vet inte om varandra".
Ohhh va kåt ja blir av den tanken! *drömmer mig bort*
jo,jag menar en mööörk mansröst o han ska va lugn,ingen som man kan leka med,utan en som vet vad han vill.det kan nog göra mig lugn.