Inlägg från: Anonym (nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfiken)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Hmm vet att det finns dom som går igång rejält på mjölkfyllda bröst....har dock inte låtit någon prövat att verkligen dricka mjölken...hmmm kanske vore nåt tatt föreslå....ler...

Anonym skrev 2008-02-04 17:41:32 följande:
    Jag skrev innan om sexupplevelse när jag diade min hustru. Jag kan ge det som tips till grabbarna här. Det måste inte vara direkt sexuellt men det är en otrolig känsla av närhet man får när man diar sin partner. Själv tyckte jag innan att det var en läskig tanke att ens smaka mjölken. Nu njuter jag otroligt ju mer det kommer. Att verkligen få dricka den söta mjölken i klunkar direkt från bröstet är underbart. Grabbarna vill ju komma i tjejens mun och att hon skall svälja så detta är nästan motsvarande, fast söt i smaken..
  • Anonym (nyfiken)

Anonym (Domina) skrev 2008-02-08 16:16:37 följande:

Anonym (mjukhård) skrev 2008-02-08 15:54:39 följande:
    Det viktigaste är att reda ut innan vad ni "tror" er tända på och sen ha tydliga stoppsignaler, under pågående lek.Att vara lyhörd, skadar inte heller .Jag är noga med att ta reda på innan hur långt jag kan gå, sen händer det att jag tänjer på gränserna ibland, då jag känner att det är möjligt.Att använda ord, förstärker ju oftast förnedringen och hör till leken, men ta reda på innan vad hon känner. Märker du under akten, att hon tänder av, så har du mest troligt gått för långt, så var lyhörd.Att dominera handlar mer om att "ge" njutning, än ta, så håll dig focuserad, då hon är under ditt våld!
    Klokt skrivet...handlar mer om att ge njutning , än att ta....du satt tummen på lite där tror jag, klartänkt , bra yttryckt...BRA !!
  • Anonym (nyfiken)

Supervanlig fantasi....Be honom göra det!! Lyhört , så han är uppmärksam på dina signaler på vart gränserna går... Häftigt!!
    Anonym (vrickad??) skrev 2008-02-15 20:30:36 följande:

Detta låter helt sjukt, jag vet! Men jag tänder på att typ bli "våldtagen"... Inte av vem som helst, men att min kille fångar mig, binder fast mig mot min vilja lite och sen har riktigt hårt o vilt sex med mig... Känner mig lite pervers, men det är inte så att jag vill bli våldtagen på riktigt!
  • Anonym (nyfiken)

Anonym (en till) skrev 2008-02-16 07:04:25 följande:

Anonym (vrickad??) skrev 2008-02-15 20:30:36 följande:
    Du är inte vrickad som gillar sånt, här är en till. Som tur är, är min sambo likadan och går igång på alla cylindrar när han får brotta ner mig, hålla fast mig, tvinga isär mina ben med sina lår och sätta på mig. Älskar när han sen grabbar tag ordentligt i mitt hår, drar mitt huvud bakåt och medans han tittar stint med sadistisk min i mina ögon knullar han mig hårt med korta stötar tills jag skriker ut min orgasm. Då ler han belåtet och så fortsätter vi älska kärleksfullt. Är världens lyckligaste kvinna för min man tar hand om mig precis så som jag vill :)
    Och HUR skönt lät inte det däääär då!!!! Mums
  • Anonym (nyfiken)

Tjej 27 och "en till"!!!

Snälla , kan inte ni FÖRSÖKA förklara det häftiga med wet...Är sååå nyfiken. HAr möjlighet att pröva nämligne men vet inte riktigt om jag "vågar" fast är sååå nyfiken. Behöver lite inputs här känner jag. Ge mig er inspiration!!! Väntar med spänning!! KRAM

• Anonym (nyfiken)

Tack blev inte mindre sugen!!!!!!
    Anonym (en till) skrev 2008-02-17 14:12:45 följande:

Anonym (nyfiken) skrev 2008-02-17 13:32:15 följande:
    Det häftiga med wet?? Ja eeh, det är väl främst för att det är lite tabubelagt kanske? . Lite äckligt i andras ögon kanske. För egen del gillar jag det perversa i det. Att spruta ner min sambo, (eller mig själv för den delen)kan ibland komma på mig själv på toa med att jag kissar på mina egna fingrar, bara för att känslan av varmt kiss är så skönt. Samtidigt är det oerhört befriande att fråntas all kontroll av partnern och bli kissad på, lite förnedrande och ger en otrolig känsla, eller att få njuta av partnerns reaktion när han blir våt, underbart :)
  • Anonym (nyfiken)

hmmm gillar denna tråd

• Anonym (nyfiken)

Vanudå!? Puffar lite på favvistråden

• Anonym (nyfiken)

hallo haaaaaaaaaallllooooooooooooooo

• Anonym (nyfiken)

Anonym (tjej25) skrev 2008-02-28 21:44:09 följande:

Apropå fantasier,hur ska jag få min kille att yttra sina fantasier till mig? Förstår om han har fantasier som inte innefattar mig och att han därför inte vill berätta för mig. Men jag har frågat honom flera ggr om han inte vill "göra nåt" speciellt i sängen (eftersom jag tycker det skulle vara underbart att få uppfylla hans önskningar) men han svarar alltid att han är nöjd och att det är bra.Hur ska jag kunna mjölka honom? (Tror nämligen det mest handlar om att han inte "törs" berätta)
    Ett tips är att börja via sms...så har min tunghäfta släppt lite. Vore ju synd om han ite öppnade sig lite...eller så kanske du kan släpa lite på fantasier som inte innefattade honom...
  • Anonym (nyfiken)

Anonym (tjej25) skrev 2008-02-29 10:00:14 följande:

Sms-knepet har jag redan testat...utan resultat Men får nog ändå försöka några ggr till...
    Ååh så trist tråkigt...MEn vet du, idag kan du vara lite extra PÅ, skottdagen!!! VÅR dag, en per fyra år....
  • Anonym (nyfiken)

Åh, avis jag blev nu då!!
    Anonym (en till) skrev 2008-03-05 08:29:39 följande:

Oj..igår fantiserade jag om att min sambo slet tag i mitt hår tryckte mig på mage,väste i mitt öra att hålla käften och sen höll han fast mig medans han spottade mig i anus och tvingade sig på mig, när han var klar drog han ut kuken och pissade över min röv och rygg..han låg brevid mig och frågade vad jag tänkte på, så jag berättade..idag är jag öm i röven
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två