Inlägg från: Anonym (en till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en till)

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 15:46:38 följande:

Sex med tjejer är underbart. Få slicka en tjej tills hon sprutar, bli slickad av en tjej tills jag sprutar, få känna mjuka härliga bröst mot kroppen... Åh så underbart det hade varit nu. =)
    Sssscccht! Säg inte så, måste knipa under bordet :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 15:51:13 följande:

Åh det är oxå underbart. Få känna en tjej använda sina muskler runt fingrarna när orgasmen kommer.
    Nu är du inte snäll, jag har inte slickat en kvinna på över 3 år..grrr :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:06:15 följande:

Samma här faktiskt. Här har det gått 2½ år sedan sist. Men kan inte glömma det iaf. =)Hon var perfekt. Sprutade som om livet hängde på det. Bästa tjejen var ändå min flickvän för ca 6 år sedan. Hon sprutade inte, men oj vilka orgasmer. Och hennes tunga gjorde mig galen...
    Mmm hade också en sån tjej för några år sen. Hon sprutade inte men fick sina första orala orgasmer av mig och den glädjen var den bästa credit jag fått :)

Oj va hon yla...mmm :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:15:40 följande:

Ja, man känner sig verkligen nöjd med tillvaron då lyckats slicka någon till orgasm. Att känna hur våt hon blir, sammandragningarna, andningen, stön...
    *stöön* tur jag snart får gå hem till min man och få "nåt" i alla fall :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:57:07 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-02-17 16:36:33 följande:
    vad har du för planer med karln då? ;)
    Idag är det faktiskt hans tur, jag tog hand om han igår på alla sätt möjliga. Men han lovade i alla fall att jag skulle vara öm i alla 3 hål innan han var klar med mig och det låter ju lovande :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-17 16:56:20 följande:

ja själv är jag hemma redan och har börjat jobba på karln. Han måste pinas lite först några timmar... =)
    Lyckost din man :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-18 00:39:52 följande:

Anonym(en till): Hur har det gått för dig? Har du nå skavsår?Själv så blev det sprut av både det ena och det andra. Och för första gången så fick jag fler fontäner än 3 efter varandra. Ikväll blev det 5. Nytt personbästa. =)
    Grattis! Själv blev det 30 minuters slick som förspel och jag lyckades med nåt jag aldrig lyckats med, fick 3 orala orgasmer. Mammamia! Var slapp som en trasa efteråt. :)
    Sen blev det en timmes effektivt knullande i alla hål,leksaker,glid och sprut, fontänade över sambons mage, oj vad han gillade det :)

Sen fick han en bonus innan vi somnade som tack; avsugning med analpull :)
  • Anonym (en till)

Anonym (Tjej27) skrev 2008-02-18 11:05:04 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-02-18 06:46:03 följande:
    Oj, det lät ju helt underbart. Du får mig sugen igen... =)
    Det VAR underbart! :)
  • Anonym (en till)

Vilket får mig att tänka på mitt personbästa när jag på en semester ihop med en vännina i 14 års åldern låg och smygonanerade ovanför henne i våningssängen. Plötsligt reste hon sig upp och såg vad jag höll på med, mega pinsamt, men jag hann med 18 orgasmer innan hon avbröt mig :)

• Anonym (en till)

Anonym (moraltant) skrev 2008-02-18 13:20:27 följande:

Haha,18 orgasmer är inte möjligt,det är väl "efterdyningarna " ni menar? 14 år och 18 orgasmer? Skulle inte tro det.
    Ledsen att göra dig besviken men det ÄR möjligt. Det tog ca 1,5 timme och jag fortsatte bara gnida tills jag red in i nästa orgasm.Om och om igen.
  • Anonym (en till)

Oj..igår fantiserade jag om att min sambo slet tag i mitt hår tryckte mig på mage,väste i mitt öra att hålla käften och sen höll han fast mig medans han spottade mig i anus och tvingade sig på mig, när han var klar drog han ut kuken och pissade över min röv och rygg..han låg brevid mig och frågade vad jag tänkte på, så jag berättade..idag är jag öm i röven

• Anonym (en till)
    LandskronaTjej83 skrev 2008-03-05 11:48:59 följande:
    Aaah, vad härligt att få fantasin uppfylld sådär BUMS! Hihi!
    Mmm var helt underbart, jag är lyckligt lottad som har en så uppmärksam sambo
  • Anonym (en till)

Anonym (Strypa) skrev 2008-03-05 13:13:56 följande:

Åh, att bli strypt när vi har sex. Vill inte dö alltså, utan bara trycka lite på halsen.. Typ såna saker
    Det går jag också igång på..bara strypa sådär litegrann..älskar att bli dominerad och "hållen på plats"
  • Anonym (en till)

Anonym (mjukhård) skrev 2008-03-05 14:26:36 följande:

Jag får redan uppleva det mesta som kan göras mellan två av olika kön, lyckliga jag. Dock kan man alltid utveckla! Just nu försöker jag pocka fram min nästa upplevelse: Min partner rider min kuk möjligen har jag själv även en dildo i rumpan. Kanske är det även så att hon har min kuk i sin rumpa, och sedan kissar hon över min mage samtidigt som hon knullar min kuk!Hoppas få till detta så snart det går. Hon kissade på min kuk en gång i badkaret och det var så häftigt!!!
    Mums, det fick min sambo uppleva häromdagen..han knullade mig med bara ollonet ända tills jag kom i en våldsam orgasm och sprutade kiss över hela hans mage samtidigt, UNDERBART!
  • Anonym (en till)
    Anonym skrev 2008-03-05 23:58:55 följande:
    Jadu, det är en bra fråga!
    Sa till min sambo att fan vilken gayfobi han har! sa även att, det är ju inte gay om JAG gör det ;P Och att han har ju vart inne i mitt exit only några ggr ;Pfick till svar "men du är ju tjej, man ska ju stoppa in något i dina hål *skratt*"Pyttsan :P Här ska de tjatas ;P;P
    Min sambo var likadan för ett par månader sen tills han insåg hur jävla skönt det är att bli slickad och pullad därbak. Igår bestämde vi att jag skulle åka å köpa en strapon så fort som möjligt för nu är han riktigt sugen på att bli tagen i baken

Så tjat lönar sig...
  • Anonym (en till)

Anonym (ramm) skrev 2008-03-06 20:15:16 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-03-06 07:59:11 följande:
    Åh lyckost där ;).Jag ska inte ge upp heller. Men hur gjorde du? Jag kan slå vad om att min kille kommer protestera såfort jag närmar mig. Då känns det inte så snäll att fortsätta försöka? Jag vill ju inte tvinga mig på honom..
    Ta det bara lugnt och var naturlig. Förför honom med mycket sug och slick.Och försök prata så naturligt som möjligt om det. Min sambo hade också gaytankar i början men nu inser han också vilket plus det är för sexlivet.
  • Anonym (en till)

Anonym (ramm) skrev 2008-03-06 20:44:30 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-03-06 20:40:15 följande:
    Hm, du förstår nog inte riktigt hur starkt han känner med det här ;). Jag tror faktiskt att han kommer bli totalt förbannad :p. Och det gör mig faktiskt lite nervös.
    Jo jag förstår hur det är min var exakt likadan, helt nojig och fick mer eller mindre panik när man närmade sig. Men skam den som ger sig. Med trevande fingrar varje gång och en mjuk tunga vid avsugningarna närmade jag mig långsamt vecka för vecka :)
  • Anonym (en till)

Anonym (ramm) skrev 2008-03-06 21:27:24 följande:

Okej, då kör vi på det ;).Och eftersom din man var likadan innan så får vi hoppas på lika bra resultat som det blev hos dig här :).
    Ta det bara lugnt och var självsäker när ni pratar om det. "älskling, det är en känslig punkt precis som vilken annan som helst" och övertyga honom att du inte berättar det vidare för nån,det är en känslig punkt :)
    Sambon´s bror är homo så det var extra känsligt i början men med tålamod fick jag min vilja fram
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två