• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Deoran: "Är du tjej eller kille ? Vilket eller vilka djur har du fantiserat om ? Hur ? Berätta gärna lite mer (det är ju anonymt ... )"

Jag är tjej :).
    Jag har fantiserat om hundar och hästar.
    Det finns att få tag på och ladda ner och kika på på sidor på internet och det är under dessa stunder jag fått mina skönaste orgasmer. KOmmer på 5 sekunder nästan.
    Det som gör mig mest upphetsad är när själva djuren sätter på tjejerna. Inte när de själva tar tag i spaken och håller på. Utan när djuren hoppar upp och tar dom bakifrån hårt hårt hårt.. Mm..

• Anonym

Två killar som håller på med varandra.
    Killar i artonårsåldern...(är äldre själv)
    Smisk och uniformer.
    Dominans.

• Anonym

Jag har fått en mängd fantasier uppfyllda av min härliga unga hustru. Bland annat så har jag just därför kunnat utveckla nya fantasier som jag kan få uppfyllda, he he.
    För bara någon vecka sedan fick jag några ordentliga rapp med ett ridspö på rumpan först. Sedan hade vi analsex då hon låg på mage, hård analsex med riktigt dirty-talk
    Sedan när det gått för henne och det blir mer obehagligt att knulla vidare så lade jag mig på rygg och runkade. Hon ställde sig över mig så att hennes bröst var i min mun, och jag diade henne. På riktigt alltså då vi har en bebis. Snacka om att det var upphetsande.
    Annars tror jag att det som är mest upphetsande fantasier eller verklighet är sådant som bryter det som man brukar gilla.
    Jag är ingen dominant människa själv egentligen (tror jag). Ändå har jag lärt mig att njuta oerhört av att smiska vackra röda ränder på min älskades rygg och rumpa. Att få spruta i henne vid analsex ger en sån där märklig maktkänsla som egentligen helt bryter mot mitt jag.
    Exempelvis så skulle jag otroligt gärna vilja suga kuk och bli analknullad själv. Att få uppleva sperma i mun och rumpa. Dock kan jag inte alls föreställa mig resten av en kille alls. Det bästa skulle istället vara om min fru kunde ha en riktig kuk ibland liksom. Tyvärr är strap-on inte någon ersättning alls, jag har försökt;)

• Anonym

jag har inga specella tankar om sex nu så jag slipper att gå omkring att stämpa blöta nollor i backen tråkigt men bekvämt,jag får hoppas att ett objekt bara dyker upp och väcker den lusten igen.

• Anonym

min sambo var otrogen mot mig och visst jag blev väldigt sårad och arg på han det har varit många bråk. men när jag är själv och tänker på det blir jag såå upphetsad av o tänka mig hur de såg ut hur dom gjorde de allt sånt.. trots otroheten innan och efter så har jag o min sambo alltid haft ett bra sexliv.

• Anonym

tjejsex.

Har aldrig prövat och kommer aldrig att göra det, men fantiserar ständigt om det. Skulle ALDRIG berätta det till min man dock.

• Anonym

jo,ok jagär nog lite hemmad men att ev kolla på en rulle hade nog satt igång ,men jag tror nog inte ens att jag har någon hemma,o dildo,jo visst har jag en men föredrar äkta vara.

• Anonym

Anonym (GiftMan) skrev 2008-01-10 22:15:21 följande:

Att få se min fru bli riktigt rundknullad av flera män...Först se henne stå på knä eller ligga på rygg och suga av flera killar.Alla sprutar hårt och mycket över hennes bröst och kinder.Sen kommer hon till mig som halvligger i en säng......hon lutar sig bakåt mot mig så och jag kan hålla armarna runt henne och leka med hennes bröst och kyssa henne samtidigt som ett par grabbar ger henne ordentligt med kuk...och hela tiden vet jag att hon bara älskar mig...underbart
    men du lär ju verkligen hata henne. fy va förnedrande!
  • Anonym

jag och mi sambo är vldigt nyfikna på en trekant. med en till tjej då.. vet inte om vi någon sinn kommer att göra det, mn jag vill gärna....
    jag blir kåt bara av tanken av att slicka en tjej och låta min kille sitta brevid och tita på oss... att leka med en dildo och stoppa in den i fittan på henne och samtidigt bli påsatt av min kille...... mums....
    någon annan som tänker som ajg ?

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två