• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (moraltant)

Min sambo somnar nog också snart
    Fisting...det har börjat locka mej mer och mer. Hur säger jag till honom att det verkar najs?
    Det känns lite "b" att bara "åh ett finger til..." plus att jag då säkert skulle spänna mej. Har din sambo fött barn vaginalt?

• Anonym

Det måste få ta tid och är partnern med på noterna känner man hur långsamt/snabbt man kan gå fram. Ja hon har nyligen fött vaginalt.

Vad är det snuskigaste du gjort tycker du hittils?

• Anonym (moraltant)

Snuskigast,hehe,trekant med min sambo och min bästa vänninas man...det var fö hon som slickade mej för ett tag sedan. Inte kanon kanske(trekanten) men vi planerar att göra om det
    Men det är mest snuskigt att ingen nog skulle tro det här om mej!
    Jag verkar lite präktig,försiktig och lugn...dom skulle bara veta!
    Du då? Ditt snuskigaste?

• Anonym

Sugit av en okänd man på porrklubb för jag inte kunde låta bli. Innan dess var det i tidiga tonåren senaste gången. Jag lever nu som hetero men har den där lilla lusten inom mig och det skulle sitta fint att kunna suga av en härlig kuk utan nån jävla kondom på. mmm...

• Anonym

Dags att lägga sig. Lycka till nu med dina kåta tankar... :-P

• Anonym (moraltant)

vet din tjej om detta? Jag tror jag är lite bi med
    Kvinnokroppar...mums!

• Anonym (ooo)

Anonym (:() skrev 2008-03-21 12:11:53 följande:

Anonym (ooo) skrev 2008-03-12 14:23:08 följande:
    Jag har blivit påsatt av min fd cykelinstruktör, flera gånger. inte i salen men inne på sjukgymnastens brits.. helt sjukt, men fantastiskt skönt!
    ÅÅ!! Vilken dröm!! Det behöver ju inte just vara över en utav cyklarna! Sjukgymnastens brits går oxå bra!
  • Anonym (mmm)

Jag tänder på äldre gubbar. Har en fantasi om om att bli ordentigt knullad av äldre sliskiga gubbar som är riktigt kåta och hårdhänta och snuskiga. Eller att få titta på när andra har sex eller onanerar. Kommer i håg när jag var yngre,hade en kille vars pappa jämt hade högljud sex med olika kvinnor.Jävlar vad kåt jag blev av att lyssna.ibland gick in på toa och onanerade. Skulle också önska att bli tittad på, den som tittar ska runka och efter ett tag ska jag gå fram och knulla skit en honom. En annan fantasi är att ha ex med en tjej i en dusch....fan nu blev jag kåt av allt skrivand, måste göra nått åt det nu:)

• Anonym (man)

Jag tänder på att två lesbiska kvinnor kåtar upp mig i syfte att jag skall göra dom gravida. De ser till att jag har oskyddad samlag med spermautlösning i deras fittor. Dom använder mig bara som avelshingst.

• Anonym (hihi (21))

Något jag tänder på, som jag verkligen skäms för, är emo-pojkar Generad Helst i 16-17årsåldern. Smala, svarthåriga, sminkade killar med taggig snelugg för ögonen.. *dreggel* Jag vill lära dom ALLT jag kan!

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två