• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

jag fantiserar om mitt ex sen en tid tillbaka :) han är otroligt sexig å vi hade ett fantastiskt sexliv.. drömmer om honom å blir kåt även i drömmarna :) skulle vilja träffa honom å ha het sex med honom en gång till men skulle nog inte våga.. vill inte vara otrogen..

• Anonym

Drömmer om att ha blöja på mig och att en man byter på mig och då ser att jag är glansig och våt i min nyrakade fitta och att ah sätter på mig våldsamt och hårt.

• Anonym

Jag tänker mycket på att jag vill att min sambo iaf en gång bestämmer allt. Att han är väldigt hårthänt. VI kör ju så ibland, men inte så länge utan han blir mjukare sen igen.

Att han är dominant under hela sexakten. Tänder på det när han ibland bestämmer sig att vara lite hårdare och pratar så där hårt. =)

Han är ändå min mjukis annars

• Anonym

Jag tänder på scat (bajssex), incest och lite djursex.. djursex blir jag lixom äckeltänd av...

Jag tror däremot inte att att jag skulle förverkliga nån utav dessa fantasier! Men jag blir oerhört kåt!!

Är det ovanligt med scat? Wetsex är ju ganska vanligt nuförtiden men hur är det med bajs?

• Anonym
    Svar på #73
    När jag knullar med min pojkvän och vill komma fantiserar jag om att vi har igång en webkamera och att någon tittar på oss... Ett par eller en snuskig typ som sitter å onanerar till oss. Eller så fantiserar jag om att nån står och ser på oss. Gärna då någon äcklig typ...

Tänder också på att fantiserar om att jag spelar in porrfilm... Och att jag blir riktigt svinigt behandlad... Äldre äckliga män som knullar mig och kallar mig hora och såna saker. Kameramannen ber mig göra saker, typ "stöna din lilla hora... Sug hårdare".

Fantiserar också om att smeka mig själv framför webkamera, med någon som onanerar på andra sidan. Gärna nån som ber mig göra saker med mig själv. Skulle nästan kunna förverkliga den fantasin om ja var singel...
  • Anonym

jag är tjej och min sex fantasi är att bli slickad av en annan tjej och att själv få pröva och anat eller att ha sex med 2 killar att få bli tagen hårt och länge så jag tillslut kommer i en ända står härlig orgasm vem vet kanske flera gonger jag måste få ha sex med en tjej en gong men hur ska jag våga tala om det för någon då man vet ju inte hur den personen är lagd

• Anonym

Ja, vadå? Tog det slut på folket nu?

• Anonym

Att suga på mna egna bröst Ja...jag har fått hängtuttar efter att ammmat min son. Alltid haft fasta bröst tidigare, blev lite sorgsen när jag såg att de började hänga efter att mjölken sinat...men nu ser jag det bara som en fördel, når ju att slicka, naffsa och suga på mina bröst själv, superskönt I love it!

• Anonym

bli dominerad och tagen hårt av flera män samtidigt

• Anonym

men kom då men jag är inte så mullig men inte small heller det är ju min fantasi att få bli slickad av en annan kvinna men jag kommer la att dö inan det går i uppfyllelse

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två