• Hugo Boss

När ta in vagga/spjälsäng?

I vilken vecka tog ni in vagga/spjälsäng och gjorde i ordning den??
    Jag längtar ngt oerhört tills det är dags att göra det..än kanske det är lite tidigt..är bara i vecka 21..och skulle jag fixa den nu i sovrummet så skulle min sambo bli galen tror jag..
    tiden som var gick snabbt..men tiden i nuet går sakta...fast snart är det maj =)
  • Svar på tråden När ta in vagga/spjälsäng?
  • AnnaU

Vi gjorde det bara någon vecka innan med båda barnen, men vagnen hade vi köpt och fixat med innan.
    Sätt upp sängen nu om du vill, mysigt att gå och titta i och fundera på vem det är som ska ligga där. Det gjorde jag varje dag med vagnen

• Hugo Boss

puff puff

tiden som var gick snabbt..men tiden i nuet går sakta...fast snart är det maj =)
  • Sweden

Vara star redan uppe sen nagra veckor tillbaks och jag ar ocksa bara i v 21 Jag tycker det ar roligt att pyssla och dekorera och vill ha allt fixat innan jag blir for stor eller ororlig for att kunna hjalpa till med allt!

• S0lsken

Hehe. Jag förstår dig precis.
    Är i vecka 34 och köpte vagnen förra veckan och (tak-)vaggan igår. Jättemysigt. Fniss! Maken går också och puffar till vaggan ibland.

• iadejjas

Jag gjorde i ordning min vagga (ja, faktiskt är det min då jag låg i den för 35 år sedan) när jag var i v 35.
    Jag har den bredvid min sänghalva och tittar ofta ner och drömmer mig bort en stund.
    Jag går in i v 37 på måndag och har pysslat lite med att göra fint på skötbordet, fixa BB-väskan, skötväskan och lite annat sådär...

Jag tycker du gott kan sätta igång och pula. Det är så himla mysigt!

Så här ser min vagga ut:

annsofi.webblogg.se/1198437819_frndringar_i_v_35.html

/Ann-Sofi

• zuzzan

Plockade upp sängen och fick in vagnen hit (den har stått hos min föräldrar av utrymmesskäl) i v. 37, men det är inte bäddat än då madrassen är kvar hos svärmor :(

• AForsström

Är själv i v.21 och skulle gärna börja få packa upp alla baby saker som säng, vagga med mera, men ska först efter köns ul den 29 jan köpa tapet så vi har sagt att allt sånt får vänta tills vi tapetserat klart rummet.
    Har vagnen mm stående i källaren så jag kan ju ioförsig gå ner och pilla lite på den när jag vill
    Ta fram dina baby saker om du vill

• acinna

Har bäddat spjälsängen idag! BF på söndag : )

• Älsko

ska bädda min efter vecka 25.. :) känns varken för tidigt eller för sent är i vecka 22.. har inte hunnit köpt en säng en.. men ska det den 25 :)

Svar på tråden När ta in vagga/spjälsäng?