• Jotti

Vad ska Ni äta idag? Part 16

Hur gör ni när ni ska välja vad ni ska äta? Bestämmer ni veckovis eller från dag till dag? Själv har jag gjort lite både och. Tycker det är väldigt skönt att ha bestämmt i förväg men så kanske jag blir extra sugen på att göra något annat någon dag och så kommer man av sig. Vet inte vad det blir ikväll men har fått mycket inspiration här.

• Jotti

Gaiia: Pastagratängen med fläskfilé låter jättegott. Har du något recept på den?

• Jotti

Singhis: Nachos rätten låter ju helt underbar. Skall nog pröva den ikväll jag med.

• Jotti

Till lunch blir det vegetarisk pyttipanna med ägg (ja, det är väl kanske inte vegitariskt förstås) och rödbetor. Till middag vet jag inte än. Mycket bra tråd som jag ofta hämtar inspiration från då jag kör fast.

• Jotti

Mumu: Hur gör du tacogratäng? Älskar taco i alla dess former. Intresserad av nya recept med det.

• Jotti

Mumu: Tack för de tipsen. Klockan är inte ens 7:00 och det vattnas så i munnen på mig. Det får nog bli en av de varianterna ikväll.

• Jotti

Finns säkert dold i denna tråd men orkar nog inte kolla igenom hela. Någon som har ett bra recept på en god smörgåstårta? Gjorde en igår som jag var ganska nöjd med men lillebror sa att det fattades något så jag vill veta vad ni brukar ha i era som jag kan förbättra min med.

Svar på tråden Vad ska Ni äta idag? Part 16