Vad ska Ni äta idag? Part 16
Här blev det bandspagetti med tomat och vitlök, majsbiffar, bacon och carbonarasås
Här blev det bandspagetti med tomat och vitlök, majsbiffar, bacon och carbonarasås
Det blir nog nåt enkelt ikväll. Var på fest igår och är lite trött och seg
Tyvärr blev det McDonalds. Varit iväg med polarna och de skulle äta där så jag sällade mig med de andra - tyvärr. Nu känner jag mig äcklad ! Blurp!!
Idag gjorde jag nåt nytt. Fantasin fick flöda.
Kokade makaroner
Gjorde Bea-sås
Stekte färdigstrimlad Tacokyckling med majs. Smaksatte med vitlökspulver och jalapenopulver.
Hällde sen allt i en ugnssäker form och på med lite ost och pommeskrydda. Sen in i ugnen tills osten fick färg.
Blev helt okej och rätt billigt
Idag blev det:
Frukost/Lunch: Blandad kompott med andra ord piroger, nudlar och knäckebröd
Har jobbat ikväll och åt köttfärspaj och sallad tillsammans med de gamla på avdelningen
Efter jobbet blev det nåt väldigt enkelt som en smörgås med kaviar
Så med andra ord lite halvdan mat denna dag
Pannkakor med hallonsylt och grädde
Lite OT men det verkar hemskt populärt med fiskbullar nu, Sorry om jag påpekade det.
Här blev det pannkakor
Det blev kebabpizza och vitlökssås idag
Tacos
Vet inte vad det blir för mat idag. Ska jobba så det blir iallafall mat med de gamla på jobbet
Panpizza och äggsmörgåsar
Har ätit hamburgare med pommes idag så till kvällen blir det nåt enkelt
Det blev hamburgare och pommes på dan så om en stund blir det bara lite gröt och en smörgås
Ugnsfalukorv och potatismos
Idag blev det Billys Panpizza 4 ostar och smörgåsar. Latmask!
Jag åt fiskgratäng med räksås
Idag blev det stekt potatis och färsbiffar på jobbet med de gamla.
Pasta med köttfärssås blev det här
Ikväll blir med mat med de gamla på jobbet. Äckligt kycklingblask! (Kycklingsoppa - men de kan inte göra mat på min arbetsplats, lite vatten och en buljongtärning typ). Så jag får väl leva på några knäckebröd eller nåt.