Vad ska Ni äta idag? Part 16
Igår blev det korvstroganoff med ris..
Vad det blir idag vet jag inte riktigt ännu, nåt med potatis ialla fall så långt har jag kommit
Igår blev det korvstroganoff med ris..
Vad det blir idag vet jag inte riktigt ännu, nåt med potatis ialla fall så långt har jag kommit
Örtkyckling med potatis och tillbehör blir det här..
Igår blev det festlig köttfärspaj..
Idag vet jag inte riktigt vad det blir ännu, om man ska rota fram nåt ur frysen eller om man ska vara lite lat och beställa nåt kanske.
Potatis och fiskbullar blev det här.
Igår åt vi spagetti och köttfärssås..
Idag blir det nog korvgryta med potatis till tror jag.. Hinner säkert ändra mig innan det är dags att laga det visserligen
Hamburgare m bröd och så potatismos till det..
Snart ska det intas varm smörgåstårta här, mumma!
Är inte riktigt säker ännu men tror det blir Stinas kyckling idag med potatis och tillbehör. Håller på att röja och städa här hemma så det är smidigt.
Liten ändring här, gör pyttipanna m ägg istället.. Får bli kyckling en annan dag.
Stinas kyckling blir det här idag, inte riktigt säker på vad det blir till ännu..
Sonen har tjatat om risgrynsgröt i flera dagar nu så det får bli det till middag idag.
Är bortbjudna till svärmor men vet att det blir nån form av paj ialla fall..
Påskmat blev det idag hos mina föräldrar..
Potatis-och kasslergratäng blev det till oss och sonen fick risgrynsgröt som han tjatat om så länge
Rotmos och grillkorv blev det här idag..
Pastarullar med kyckling..
Tror det blir hamburgare med bröd och så potatismos till det.. Sonen var sugen på det..
Spagetti och köttfärssås blir det här..