Vad ska Ni äta idag? Part 16
köpepizza om jag får bestämma, kycklingcurrygryta om maken får bestämma.. får väl se vem som vinner..
köpepizza om jag får bestämma, kycklingcurrygryta om maken får bestämma.. får väl se vem som vinner..
Lunch: Bruna bönor o korv
Middag: Fiskgratäng o potatis
Idag blir det pytt i panna och stekt ägg till middag.
Vi åt också pytt i panna igår, idag blir det soppa lite snabbt innan huset fylls av folk . Ska ha me&i party!
Till lunch blev det en vegetarisk Gorbypirog. Till middag blir det nog stuvad potatis, stekt korv o rödbetor.
Ikväll blir det grekiskt på restaurang med tjejgänget!
Stuvade makaroner o köttbullar!
Tacos!
Idag blev det pastarullar med kyckling o chili creme fraiche.
Maken är bortrest så det blir enkelt.. Dotterns favorit bruna bönor o korv.
Idag blir det hemmagjord pizza!
Maken är i London så mina föräldrar ska komma o göra mig o barnen sällskap i fredagsmyset med kall marinerad kycklingfilé och potatisgratäng. Mums!
Risgrynsgröt. Känns som att det passar vädret just nu, helt vitt ute! Och igår var det vår.. *suck*
Thaisoppa och bröd hade jag tänkt med nu blev jag sugen på spenatsoppa! Får se vad jag hinner med..
Till lunch blev det den godaste yoghurten: Bärry körsbär med en tråkig macka och till middag blir det självklart våfflor med sylt o grädde!
Ikväll kommer maken inte hem förrän vid 20-tiden så dottern får makaroner o korv till middag och så tänkte jag överraska med räkmacka till oss när barnen somnat.
chili con carne
Idag blir det lite snabbmat när maken kommer sent: pytt i panna med stekt ägg.