• L1J

Vad ska Ni äta idag? Part 16

Till middag blir det grekiska fyllda paprikor med couscous, sallad och fetaost.

• L1J

Ska luncha med mamma på stan idag så det blir nog en mumsig ceasarsallad Till middag blir det grekiska fyllda paprikor med couscous och feta, skulle gjort det igår men var för lata så det blev tonfiskrullar istället

• L1J
    Kenzie skrev 2008-03-26 12:32:17 följande:
    Lunch ska vi äta på stan och jag tror det blir en sallad.Middag: Parmalindad kycklingfilé med karljohansvamprisotto och färsk lättkokt sparris med riven parmesan och citron.
    Lät gott det där!
  • L1J

Lunch blev det korv med bröd och gurksallad, till middag blir det grekiska fyllda paprikor med couscous och fetaost. tredje dagen jag skriver det nu, men ikväll ska det banne mig bli av. har varit så lata så igår blev det Max..

• L1J

exotisk pastasallad med kyckling ikväll. lunch blir nåt ute.

• L1J

Vet inte vad det blir än men igår gjorde jag en otroligt god och enkel efterätt! Panacotta med vit choklad, hallon och blåbär. Underbart gott! Kom på att man kan ju göra den med apelsinchoklad.. så det blir nog den versionen ikväll

• L1J

Sen lunch/middag med panpizza, hade tänkt göra amerikanska pannkakor ikväll men både jag och sambon blev så himla mätta av pizzan så det blir nog inget. Har iaf gjort panacottan med apelsinchoklad som står i kylen, ätbar om ett par timmar.

• L1J
    lkgj skrev 2008-03-30 16:28:01 följande:
    Hur gör man tonfiskrullar?
    Mosa en burk tonfisk, blanda med 1 dl yoghurt naturell, 1 msk lättmajonäs och 1 msk fransk senap. Salta. Hacka gurka, paprika och rödlök och blanda ihop med röran. Lägg lite sallad på ett tunnbröd, klicka på röran och rulla ihop! Jätteenkelt och gott.
  • L1J

Lunch: Slänger nog ihop nån omelett, eller värmer en färdigrätt
    Middag: Sweet chili-marinerade kycklingklubbor med böngryta och vitlöksbröd

• L1J

Lunch: Fisksoppa
    Middag: Asiatisk lax med fullkornsris och wokgrönsaker

Svar på tråden Vad ska Ni äta idag? Part 16