Vad ska Ni äta idag? Part 16
Vet inte! Igår åt vi sushi på Sveriges bästa sushibar.
Men ikväll blir det nog mer barnvänligt. Jag har tankar om en kycklingtacotårta på något sätt kanske. I alla fall är jag svinhungrig redan nu...
Vet inte! Igår åt vi sushi på Sveriges bästa sushibar.
Men ikväll blir det nog mer barnvänligt. Jag har tankar om en kycklingtacotårta på något sätt kanske. I alla fall är jag svinhungrig redan nu...
Pasta Bolognese.
Veggietacos i pitabröd med tacosås, ost, grönsaker och en riktigt vitlöksfylld yoghurtsås. Gud vad gott det ska bli!
Klyftor av rödlök, morötter och potatis i ugn med olivolja och flingsalt. Halloumi och tzatziki till.
Ugnsstekt hel kyckling med vitlök, och så potatisgratäng till. Muuuums!
Hemlagad pizza med mozzarella och mycket vitlök. Mums!
Pasta Alfredo med kyckling. Ska bli såå gott!
Vi hade ingen inspiration, jag skulle handla på snordyra ICA under jobbet på väg hem, och båda var trötta. Så det blev en paj med botten av smördeg, fylld med en röra av köttfärs, tomater, paprika/chili-creme fraiche samt fetaost. Det luktar gott i alla fall...
Kebabbröd fylld med gyrokryddad kyckling, fefferoni, grönsaker och vitlökssås. Otroligt gott!
Jag ska hem till en kompis på födelsedagsmiddag. Hemlagad pizza skulle hon tydligen bjuda på. Trevligt!
Tacos
Det blev en enkel tacopaj med lite tomater till.
Riktigt stark chili con carne med gräddfil och nachips till. Gud vad gott det ska bli!
Helstekt vitlökskyckling med chilipotatis och vitlökssås till. Mums!
Ska prova sån däringa tacotårta ikväll tror jag nog. Eller så blir det hamburgare med pommes, har faktiskt inte bestämt mig.
Hemmagjorda hamburgare. Vitlöksfrästa frallor som bröd, och till det massor med sallad och så steakhouse fries.