Vad ska Ni äta idag? Part 16
Lunch rotmos o ungstekt falukorv m ost, ketchup, senap
Middag Spaghetti o köttfärssås samt sallad
Lunch rotmos o ungstekt falukorv m ost, ketchup, senap
Middag Spaghetti o köttfärssås samt sallad
blodpudding, bacon o stekt ägg
till lunch blir det en cambridgekur shake
och till middag blir det blandad sallad med persikohalvor, fetaost o massa annat gott.. till det grillad kyckling och en färsk baguette med vitlök, färskost och smör!
och lite vin o snacks efter det i bubblet!
firar 4 års dag idag!
Idag blev det tacos!
Goott!
halva pizzan sen igår till middag och oxpytt till lunch med rödbetor och stekt ägg
Jag stekte chorizo som jag hade gjort slantar av, ett paket bacon, rotfruktsblandning lite vitlök och citronpeppar.
till det pastaskruvar, thatziki, och grönsaker.
Laxkotletter, potatisgratäng(sån där färdig i påse, grymt god, kryddade bara upp den med vitlök o svartpeppar o lite ost) till det stekta färska champinjoner och sallad med bla. fetaost och tomat.
enkelt, snabbt och vääääldigt gott =)
Till frukost och lunch blev det en cambridgeshake och sen som mellis en apelsin och till middag en sallad med kallrökt lax, räkor, ägg, crabfish, och lite skagenröra.
Är grymt sugen på att baka cupcakes eller öppna frysen och ta en snickerskaka.. Måste stå emot haha..
Jäkla påsk som ska trigga igång sockerbegäret!
Imorgon blir det liknande på dagen fast en grekisk sallad som middag istället.
till lunch blev det våfflor och till middag blir det nog en sallad med lite kräftor o dylikt i..
Till lunch blir det antingen en shake eller en sallad på catharinas, beroende på hur det ser ut med tiden då.
till middag funderar jag på att göra tacos eller ngt med lax..
ursäkta att jag är väldigt OT nu men hur länge är trådarna öppna för svar? 3 mån? eller är det mer?
vem har ngt tips på vad för smaskigt jag kan göra med laxkotletter och en bit gräddädel?