Inlägg från: Ziitoo |Visa alla inlägg
  • Ziitoo

Vad ska Ni äta idag? Part 16

Idag blir det Hasselbackspotatis och baconlindadkycklingfilé och diverse tillbehör till lunch. Och till middag vet jag inte, hehe.

• Ziitoo
    Goliz skrev 2008-02-22 09:17:26 följande:
    Tänkte göra något med laxfilé, men jag vill inte göra samma gamla vanliga -lax i ugn med klyftpotatis och romsås, det känns lite uttjatat, även om det är jättegott.Finns det någon som har något smarrigt recept till mig
    Ät baconlindad lax med ris och tsatsiki + bea-sås, det är hur gott som helst
  • Ziitoo
    Goliz skrev 2008-02-22 09:48:11 följande:
    Lät som en lite ovanlig kombination, men jag får ta utan bea i såfall, för min kille gillar inte det. Kanske ska prova det ikväll....tack!
    Ovanligt kombination ja, men gott som bara den Prova du.
  • Ziitoo
    Goliz skrev 2008-02-22 09:48:11 följande:
    Lät som en lite ovanlig kombination, men jag får ta utan bea i såfall, för min kille gillar inte det. Kanske ska prova det ikväll....tack!
    Provade du det jag skrev?
  • Ziitoo
    Ziitoo skrev 2008-02-23 13:06:25 följande:
    Ingen aning vad vi ska äta idag. Gubben får bestämma det tycker jag då jag bestämmer allt i veckorna
    Vi ska äta friterat (kyckling, fläsk, räkor och bacon) och ris + sötsur sås Smaskigt värre.
  • Ziitoo
    erreon skrev 2008-02-24 14:06:57 följande:
    chorizogryta, pasta och grekisk sallad.
    Hur gör du Chorizogrytan?
  • Ziitoo
    Ziitoo skrev 2008-02-24 10:13:27 följande:
    Idag blir det fiskpinnar och makaroner.
    Ändrar lite, blir fiskpinnar, potatismos med persilja och kokta morötter istället.
Svar på tråden Vad ska Ni äta idag? Part 16